OOO

Selasa, Januari 10, 2012

Berewang Kat Kenduri Kawin Di Melaka

Majlis kawin kat Melaka pada 25hb. Disember tahun lepas.  Banyak sangat nak di buat N3 langsung terlupa nak buat.  Maafkan Mak Uda yer pengantin.  

Dia ni bukan pengantin tapi adik pengantin.  Kesian tenguk dorang ni sebab mak dorang dah meninggal tahun lepas.  Nasib baik duk di sekelilingi dek sanak saudara, jadi taklah terasa sangat.
suka tenguk hiasan botol camni
Imran yang belum berapa baik bersunat kena kerah jadi kendarat..tapi sekerat jalan ajer..pastu hilang..ala budak-budak kan
Ipar dan biras pun rajin menolong basuh gelas
Kami yang tukang jaga duit sumbangan orang ramai..macam mak guardlah pulak..al maklumlah sekarang ni banyak kes kehilangan duit sumbang kat rumah orang kawin.  Berhati-hati sebelum terkena
Rajinnya manager@pa@anak akak ni kannnnn..walaupun penat tapi happy dapat merewang camni.  Sekarang ni orang dah tak rajin nak merewang kan
Selamat Pengantin Baru Jai dan isteri ..Mak Uda doakan agar kamu berbahagia selamanya yer..

13 ulasan:

  1. selamat pengantin baru kak ina! eh2.. silap.. hehe selamat pengantin baru kat sedara kak ini tu.. hek3..

    BalasPadam
  2. Mesti kak ina tgh kaya ni kan? Dpt banyak duit salam.

    BalasPadam
  3. kat mana ni kak? dah lama xde rewang kan

    BalasPadam
  4. heee rindu acara rewang2 ni.. skrg dh sgt jarang rewang2 ni hehehe

    BalasPadam
  5. rindu dengan acara rewang2 nih!!

    BalasPadam
  6. Kak saya dah kawen anak 4 kak..hehe

    BalasPadam
  7. macam best jer tgk suasana org berewang..

    BalasPadam
  8. Selamat Pengantin Baru!

    Kreatif betul wat botol camtu..

    Betul, byk kes dah org curi duit sumbang kawin

    BalasPadam
  9. mesti meriah kan bila dpt rewang ramai2..

    BalasPadam
  10. kendarat tu apa kak ina? kira diorang kawen cuti krismas lah kan.

    BalasPadam
  11. Meriah bila kenduri majlis perkahwinan dibuat dirumah...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers