OOO

Isnin, Januari 09, 2012

Dapatkan Volkswagen Polo Secara Percuma Dengan Cara Join Xpax Call Me Tone a Thon

Kan best kalau permulaan tahun baru nie kite dapat sebuah kereta baru..pastu keta mahal pulak tu. Mesti muka akan tersenyum jer hari-hari.
Bukan berangan ataupun fantasi, ianya  boleh menjadi realiti tau sebab Celcom nak bagi kereta baru untuk pelanggan setianya!

Bukan sebarang kereta tau tapi sebuah Volkswagen Polo tau..eh eh  Biar betul ni.

PUMP UP YOUR CALL ME TONES
Kalau korang ada  selera muzik yang tinggi, korang boleh tunjukkan keinginan korang dengan Call Me Tones! Biarkan pemanggil anda merasa gembira bila mendengar lagu kegemaran serta muat turun lagu-lagu terkini dan yang fofolur sekarang ini.


Korang join ajer Call Me Tone-A-thon dan dapatkan sebanyak Call Me Tones yang korang suka. 


Korang buatlah pilihan secara rawak dan pemanggil akan mendengar lagu yang berbeza setiap kali mereka membuat panggilan kepada korang, pastu bolehlah korang ajak pulak geng korang untuk Call Me Tone-A-Thon dan lihat siapakah yang mempunyai  koleksi terbanyak Call Me Tones(atau siapa yang terbaekk).


Korang jangan risau kerana kami ada lebih dari 4,000 lagu untuk anda pilih. Banyak giler kannnn..




CALL ME TONE-A-THON THAT KEEPS ON GIVING
Korang rasa korang  akan merebut hadiah sebuah kereta sahaja dalam pertandingan Call Me Tone-A-Thon? Bagaimana pula kalau kami memberi peluang untuk korang memenangi wang tunai pula sehingga RM7000 setiap hari! 




Anda akan dapat sebuah kereta untuk hadiah utama. Bukan kereta mainan ataupun kereta sorong tetapi kereta Volkswagen Polo apabila anda menyertai pertandingan ini


Dari 14hb Disember 2011 ke 12hb Januari 2012, anda boleh menghantar:

Hanya RM5 untuk 2 Call Me Tones untuk sebulan (Harga sebenar RM12!).  


Anda boleh menebus lagu Call Me Tones di www.thecube.my. Untuk melayakkan untuk memenangi wang tunai setiap hari, anda perlu menghantar sms sekurang-kurangnya 3 SMS ke 22222 dan membeli 6 Call Me Tones dengan harga RM15.00 dari jam 12am hingga 11.59pm setiap hari


Senang bukan?


Jadi segeralah menyertai Call Me Tone-A-Thon dan mendapatkan lagu-lagu yang terkenal dan juga memenangi hadiah-hadiah yang menarik!


Untuk info lebih lanjut lagi bolehlah ke www.thecube.my.

9 ulasan:

  1. Untung badan sapa tahu leh tertunai hasrat kak.. He2

    BalasPadam
  2. x tercapai angan mama macam ni kak... x pa le pakai kereta cabuk, lebih baik yg nyata drpd fantasi...

    BalasPadam
  3. x tercapai angan mama macam ni kak... x pa le pakai kereta cabuk, lebih baik yg nyata drpd fantasi...

    BalasPadam
  4. saya ingatkan KAK INA jadi model WOLKSWAGEN POLO tue...hahahaha

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum kak Ina

    mak aiiii...kerta idaman tu... he he

    BalasPadam
  6. beruntungnya sapa yg dapat... bertuah sungguh...

    BalasPadam
  7. ala im not celcom user....huhuhuhu
    n3 spore naik keta kena tunggu tau kak...

    BalasPadam
  8. wah....byk gila lagu... sampai 4000 pilihan... saya guna maxis melepas lah cenggini...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers