OOO

Isnin, Januari 09, 2012

Pernah Makan Dan Tenguk Tak Dessert Ini?

 
Korang pernah makan tak pencuci mulut camni? 
Teruja aaa tenguk hidangan macam kueh ketayap tapi kali ni di layer dengan mango puree dan dibalut dengan  hirisan buah mangga....pastu di bubuh kelapa parut dan di siram dengan air gula melaka.
aiseyman muka berminyaklah..korang pandang ajer dessert tu yer
Tak sabar nak menikmatinya..nama Dessert ini ialah 
KETAYAP MANGGA..
Sedap tau..nanti akak bagitau akak makan kat ner yer..

p/s kena cuba buat kat umah ni

12 ulasan:

  1. wahh...menarik & kreatif..mesti sedap kan, sebab saya suka mangga..peberet tuuu..

    BalasPadam
  2. lain dari kebiasaan ni kak ina, mesti sedap ni..

    BalasPadam
  3. walaupun nampak pelik tapi rsa dier mesti shodap

    BalasPadam
  4. nama pon sedap..hehe..cer citer

    BalasPadam
  5. amboi dah mcm makanan peranchis dah azza tengok ho hoi... sedapnya....

    BalasPadam
  6. nampak sedap tuh kak ina, ada mangga.

    BalasPadam
  7. waaahh.. kali pertama tau ada ketayap mangga.. cayalah!

    BalasPadam
  8. tak penah cuba kak ina.. tp nampak sangayt menyelerakan...

    BalasPadam
  9. wah nampak sgguh menyelerakan...kak nanti dah buat jgn lupa bagi resepi naa.. (^_^)

    BalasPadam
  10. Mastefchef je yg bleh buat ni. Keke.

    BalasPadam
  11. Ketayap yg diubahsuai..

    Kreatip tul :)

    BalasPadam
  12. kak ina makan kat ne?nampak cam sedap je...gabungan kuih ketayap +mangga.

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers