OOO

Rabu, Februari 29, 2012

New Garnier Pure 3 in 1 Cleanser

The Most ‘Hardworking’ Cleanser Yet!

Risau kerana kulit muka kotor, berbintik dan berminyak?
80%  wanita di Malaysia merasa bimbang kerana mempunyai kulit muka yang berkilat dan berminyak termasuk mempunyai bintik hitam dan liang roma terbuka.
Nak tau kenapa ianya terjadi?  Oleh sebab kita hidup di negara yang lembap dan kebanyakkan dari kita sentiasa terkena pencemaran dan juga sinaran UV yang boleh menyebabkan kulit menjadi sedemikian.


Secara semulajadi, langkah pertama untuk menjaga baik kulit anda membasuh dengan baik. Ini langkah penting membantu bukan sahaja untuk menghilangkan kotoran dan sebum berlebihan daripada liang roma supaya kulit lebih menyerap produk penjagaan kulit yang digunakan selepas itu.

Apa akan berlaku jika pembersih yang kita guna tidak begitu berkesan? 
Dah tentu liang roma tersumbat dan kulit berminyak..pas tu berkilat pulak..ishh 
 
Jangan risau..Garnier telah memperkenalkan produk 3 dalam 1 iaitu  Pembersih, Scrub dan Masker (Wash + Scrub + Mask!) iaitu  Garnier Pure 3in1 Cleanser
  
Garnier Pure 3in1 Cleanser produk penjagaan kulit yang melakukan bukan sahaja satu atau dua tetapi TIGA tindakan untuk membantu anda mendapat kulit berseri dan sihat.
  
Dengan tiga manfaat dalam satu produk, rutin anda dengan 
ketara dipermudahkan:

 

 1. WASH- Membersihkan kulit dan menghilangkan kekotoran. Ia juga membantu melindungi daripada ketidaksempurnaan sebelum ianya muncul lagi
2. Scrub -  Menyingkirkan sel-sel kulit mati, mengurangkan bintik hitam dan liang-liang pori untuk mendapatkan kulit yang lebih berseri.

 

3. MASK - Gunakan setiap minggu sebagai produk rawatan untuk membantu mengawal kulit berminyak
 
Garnier Pure 3in1 Cleanser mempunyai bahan-bahan aktif yang berasal dari sumbersemulajadi seperti White Clay. Zinc, Smithsonite dan Pumice Stone.

Gunakan Garnier Pure 3in1 Cleanser yang mempunyai haruman lemon yang menyegarkan setiap kali anda membasuh kekotoran dimuka setiap hari.
 
Kemudian, gunakan dua atau tiga kali seminggu sebagai topeng rawatan untuk menyerap sebum berlebihan dan untuk membantu kawalan minyak.
Gunakan Pembersih Garnier Pure 3in1 selalu.  Boleh di dapati pada harga runcit yang disyorkan  RM19.90 untuk 150ml.

Bye-bye fussy skincare routine. So long oily skin. Stay away imperfections. Thanks to Garnier, you can now take care of your skin the easy yet effective way with Garnier Pure 3in1 Cleanser! 



12 ulasan:

  1. wah...akak promote garnier ye...saya guna safi rania gold kak..

    BalasPadam
  2. nak cuba jugalah produk ni nnt..

    BalasPadam
  3. ok ker produk ni kak ina ? Saya tak pernah pakai garnier lagi...

    BalasPadam
  4. owwhh... mcm senang je pakai ni.. all in one..

    BalasPadam
  5. eh eh..bagusnya..3 in 1 tur..tak nah jumpa lagi pencuci muka sekali ngan scrub & masker...errr..tergoda la nak try..

    BalasPadam
  6. Betul ke berkesan niy? Kalau betul teringin na try. Kulit pun dah agak ta berape na elok T.T

    BalasPadam
  7. Kalau tukar model ni dgn kakinakl lagi gempak rasanya entry ni.

    BalasPadam
  8. sy pakai tp kulit muka org ckp gelap..nape ye...ala yg box dia kaler hitam tu...beli kat gardian

    BalasPadam
  9. memang berkesan, saya dah pakai

    BalasPadam
  10. Bg kulit ceq mmg berkesan...tp xde lah smpi betul2 licin muke ceq...mestilah ade jgk jerawat tp x bnyk

    BalasPadam
  11. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  12. salam . mcm mane cara pemakaian dia ? boleh tolong ajar kan x ?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers