OOO

Ad

Rabu, Mei 16, 2012

Gambar Hamster Keluar Baby

Hamster ni adik ipar kat kampung yang bela buat penghibur anak pempuan beliau.
Bila nak beranak..anak buah kat kampung bising bagi tau..
eh ehhhh..dia nak keluar babylah...
bila dorang tenguk kat punggung hamster ada keluar sesuatu..habis semua orang kerumun kat kandang hamster ini.

riuh rendah dibuatnya satu rumah...akak apa lagi terus ajer snap gambar ini..bukan senang nak tenguk hamster beranak kannn.
Alahai gambar anak hamster ni tak berapa nak nampak sebab bila dah keluar anak..ibu hamster tu sorokkan anak dia tepi kandang tapi akak geli geleman tenguk baby hamster ni  yang kemerah-merahan.  Hamster ni memang keluar anak seekor ajer ek.

Imran nak bela..akak tak nak..salah satu alasan malas dan kedua...geliiiii


12 ulasan:

  1. saya pun jenis pengeli gak macam akak..huhu...anak kucing pun saya geli, ini kan pulak sama cam tikus lagilah saya geli...

    BalasPadam
  2. harus lah amek gmbr,bukan selalu tgk

    baby hamster mmg geli

    BalasPadam
  3. confirm baby dia lom tumbuh bulu kan? pernah bela..tp mati dah...

    BalasPadam
  4. eeee seronoknyee! rasa nk bela jugak laa.. hehe.. tapi xde masa...

    BalasPadam
  5. Kalo x dpt nk jaga ngn elok, x bole nk bela kan? Berdosa ajer. Hamster neh kena jaga ntui2

    BalasPadam
  6. Alooo comelnyer.. Kecik2 sgt nurul pun geli..

    BalasPadam
  7. kalau wife mesti loncat kegelian tengok.. hehehe

    BalasPadam
  8. saya pun geli kak..dahlah kecik...tak dapat nak bayangkan kalu terpegang...

    BalasPadam
  9. ehehe kalo nengok ank dia mmg geli kan kak ina..

    dolu2 lov pn bele gak natang nih..

    tiap2 mlm je dia loloskan diri dari rumah dia n tdo kt sbelah lov..pg2 bgun bile kne himpit je dia geget..

    saketttt..

    then kalo dia branak kite xbleyh usik ank dia tu..n kne ati2..kalo dia tbau lain sket kt anknyer or rumahnya dia akn bunuh anknya.. -dia mkn kak-

    nanges2 lov nengok ank dia kne mkn..sedeyh..

    lama2 mati ibunya tu..sentap tros xnk bele da..
    lps2 tu tros xbele da

    BalasPadam
  10. hamster kan mamalia.mmg beranak satu atau kembar je

    BalasPadam
  11. comey..sama jenis dgn hamster sy..
    rusian.. :)

    BalasPadam
  12. tgk kecik mmg geli, tapi lame bile dh makin membesar, sangat comel... :)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers