OOO

Rabu, Mei 30, 2012

Sekali Sekali Layan Tak Per Lah Kot


Sekali sekala layan tongkeng ayam ni best gak kan..

Ikut kata mak ayah akak kan...
Kalau suka makan tongkeng ayam...
mulut suka pot pet pot pet

Kalau suka makan tongkeng ayam...
muka awet muda

Entahlah betul ker idak ek?

19 ulasan:

  1. fuhh..feveret tuh..tongkeng ayam!

    BalasPadam
  2. saya tak makan kak tapi betul mak saya pun cakap macam tu. makan tongkeng ayam mulut suka potpet...hehehe

    wallahualam...

    BalasPadam
  3. perghh! mmg faveret sy tu.. g psr malam tak pnh miss.. huhu

    BalasPadam
  4. saya penggeli btol makan vontot ni, sekali mengandung ini yang saya idam2kan..patutlah anak saya tak berenti ckp dan paling suka vontot ayam ni..hahahaha. saya dah bleh makan dah skang ni lepas mengidam dulu.kalau dak, rasa nak termuntah tengok :p

    BalasPadam
  5. Nurul makan gak ni Kak Ina.. Goreng rangup2.. sedapppp...

    BalasPadam
  6. Okey je kak.... kat pasar malam saya selalu je beli bontot ayam nie...

    BalasPadam
  7. Kadang2 memang teringinkan kak.. hehe.. Sesekali takpe, jangan selalu, tinggi kolesterol tu..

    BalasPadam
  8. nmpak sedap tongkeng tu kak...ingat lg kisah tongkeng ayam,time tu umur sy 9 thn rasanya, mak suh beli ayam, smpi psr nmpak daging ayam dh siap potong kecik2,saizpun lbihkurang, terus beli...smpi umah kene leter..sy beli tongkeng ayam rupanya..hahaha...

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum,
    Tak kesahlah apa orang nak kater...paling penting, sebat sekali sekala

    BalasPadam
  10. feveret DT. hee
    tp tak leh selalu.. tak elok tok kesihatan.. sebulan 2 kali je.. he he

    http://sitiatikah.com

    BalasPadam
  11. As-Salam Kak ...
    Hahahaha.... sesekali makan boleh. Makan banyak2 ... uhh naik kolesterol tu. Tempat paling banyak kolesterol pada ayam ..hehehehe

    BalasPadam
  12. Assalamualaikum Kak Ina

    tak berupa minat...he he

    BalasPadam
  13. Tak pernah makan...apa rasanya ye?

    BalasPadam
  14. sedap.... tp lemak banyak ni, MS pun masa anak no. asal pegi pasar mlm mesti cari. sekarang anak mmg banyak tanya berbanding si abang.

    BalasPadam
  15. sedap ke ni kak? husband sy suka mkn tongkeng ayam ni.. hehehe.. saya? tak penah try skali pun lgi.. huhu

    BalasPadam
  16. Hheee, kadang orang lama ni banyak versioan ha..

    Yg penting bila goreng mmg sedap dimakan ;D

    BalasPadam
  17. pebret ni kak ina, lov dulo2 kalo nk bli tpkse nyorok2 dari arwah nenek ..

    coz dia mmg xbg cucu2 nya mkn tongkeng nih..nti mulot clupor katenya.. hiks

    -xmkn pn clupor gaks kn- :P

    BalasPadam
  18. feveret saya ni kak..
    kalo terjumpa mesti borong punya hhehe

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers