OOO

Khamis, Ogos 09, 2012

Oh Mak Polop

Oh mak polop...itulah ayat yang selalu di guna oleh arwah mak mertua  (al fatihah) akak kalau terperanjat. 


Oh mak engkau..mak akak ...


Akak  :  Oh mak engkau..
              Astaga...
              La illah ha illallah
              Panjat boboi...tu gurau gurau punya terperanjat 

Suami  : Oh Mak Polop gak..al maklumlah dah selalu dengar arwah mak kata camtu

Mak/ibu anda ataupun anda pula kata apa ek ?

9 ulasan:

  1. oh!!Nabi Adam!

    p/s: x tau nape.....feveret nabi kot. nanti balik raya ni tanya dia. hehe

    BalasPadam
  2. mak saya tak melatah perkataan sama kot :p dia lebih kepada terkejut gitu jer.

    BalasPadam
  3. umi saya jarang,kalau ade pon oh mama hehe

    BalasPadam
  4. saya sendiri pun kak, "oh mak kau terbang"..hehehe

    BalasPadam
  5. x pernah dengar mak melatah..abah memang melatah..segala macam ayat keluar...

    BalasPadam
  6. eii antu..antu punyer budak - arwah nenek

    lol

    BalasPadam
  7. ade yang kalau melatah tu keluar perkataan yang tak senonoh. tu lagi teruk.

    BalasPadam
  8. Alamak!! tak ingat pulak, apa ye.. :)
    Tp bila dengaq mesti senyum :D

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers