Selasa, September 25, 2012

Seronoknya Snorkeling Di Batu Malang (Part 1)

Assalammualaikum semua
Nak berangkat...4 speed boat tau..ramai tul ahli rombongan kami kali ini

posing..jangan tak posing..adik beradik yang tak sabar gak tu
excitednya mereka semua terutama Imran
 
 tangan tak lepas pegang kamera sambil mulut pot pet pot

pegang kuat-kuat yer..perlumbaan speed boat yang terpantas
nyaman dan damai..tenang jiwa rasanya

Tak sabar nak terjun..dorang geram tenguk ikan berenang-renang 
di air laut yang sungguh jernih
aksi Imran yang berani sungguh..akak pulak yang risau
 Firdaus ..kelakolah pulak tenguk mata dia tuu
bestnyaaaaaa kalau akak yang gi terjun ke laut

  Suamiku yang sedang memerhati keindahan dalam air terutama ikan dan batu karang ciptaan Allah SWT

Ira dan Firdaus..dah dekat kat batu malang...bahaya jika dekat kat batu ni..banyak teritip..takut luka nanti

nak bagi makan ikan..cebisan roti di isi air dan tuang ke dalam air..berkerumun ikan-ikan datang..cantik sungguh pemandangan sebegitu.
yehaa dapattttttttttt..tapi ikan liar mana 
boleh nak pegang lama..sebab licin

oppssss terlepas..jadilah dapat merasa kan Encik Mat

Jawapannya akak tak snorkeling aaaa...ashik ambik gambar ajer..lagi pun takut tenggelam..takut pun iyer gak lepas lutut kena tebuk..takut kejang dalam laut..menyusahkan orang dan diri sendiri ajer kan.

p/s ada sambungannya lagi..banyak tul gambar..


5 ulasan:

  1. berani nyer imran...kalau sy mmg x berani..hehe..

    BalasPadam
  2. hurmm....layan pemandangan pun okey jugak kan....sonok amik gambar situ sana sini kan....tapi kalau ade kamera underwater lagi best sebab leh masuk dalam laut....

    BalasPadam
  3. saya teringin nyer... tak tahu berenang boleh cuba tak?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers