OOO

Sabtu, Oktober 06, 2012

Jemputan Makan-Makan Terakhir Raya 2012

Hari terakhir bulan Shawal ada 3 jemputan makan-makan..demi memenuhi undangan dan merapatkan silatulrahim alhamdulliah ke semuanya akak dapat pergi.
 
 Kerja kawin ..jumpa member bloggers
Open house member blogger yang dah tak aktif lagi berblog..
Seronok dengar alunan lagu dorang ni..
Macam-macam adaaaaa
 
Alhamdulliah ..kenyang perut suka hati..
Terima kasih Datin dan Aus..setiap tahun ada jemputan dari beliau
Ahad malam ke rumah saudara di Lembah Keramat..''taukeh khemah"...
 
makanan yang di hidang... ala-ala pasar malam
 
 Geng masa muda..khemah terbaru...boleh nampak awan
satay sedap...ada kambing panggang..tapi tekak tak ada selera nak makan
Memang ramai sungguh jemputan..nak cari tempat duduk memang payah
Berjumpa sanak saudara memang seronok..meriah sungguh
air batu campur yang jadi rebutan..al maklumlah cuaca panas malam tu..
menantu tuan rumah yang vogue
kalau jumpa mak dara ni..memang best..ashik pot pet pot pet ajer
Apasal tutup mato jang oiiiiiiiii....baby ni bagus sungguh..bising pun leh terlolap
Anak-anak suka makanan ala-ala pasar malam cam ni...rumah terbuka yang ni memang kena datang sebab dapat jumpa kaum kerabat sambil makan-makan

4 ulasan:

  1. banyaknya jemputan makan2...tp sy suka skali yg ala-ala pasar malam tu

    BalasPadam
  2. wah3..banyak nya jemputan ..hehe
    makan satay lagi sambil posing

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers