OOO

Jumaat, November 30, 2012

Sayangnya

Bila bercuti ke Kampung Salang Di Pulau Tioman...


nampak dari kejauhan resort/chalet ini
Sayangnya ianya tak berpenghuni..ada bermacam-macam versi 

Kepunyaan...
Kerabat Diraja?
Bekas Menteri?
 
Tidak di benarkan masuk ke sini
Sayangnya ianya terjadi begini..terbiar usang di telan masa..sapekah yang dapat merungkai misteri ini?

13 ulasan:

  1. dah siap berbumbung bagai kan..sayanggnyerrr...

    BalasPadam
  2. erm syg btol, da bina2 jd mcm tu plak..tmpt da cantek..sesuai dijadikn tmpt pcutian..

    BalasPadam
  3. ruginya..tempat cantik tapi tak boleh duduk

    BalasPadam
  4. tengok bangunan pn mcm seram jugak

    BalasPadam
  5. kalau dia offer murah2 mesti ramai yang nak beli buat balik kot.hehehe

    BalasPadam
  6. assalamualaikum kakina...ngeri nyer...seronoknya pi bercuti...;)

    BalasPadam
  7. salam,

    oo resort tu terbiar ek... bru nampak bila akak amik gambar ni...

    kak, jom join contest di blog sy. tQ in advance :)

    http://ibnunaeem.blogspot.com/2012/11/jom-join-contest-fotografi-ceriakan.html

    BalasPadam
  8. cantik..tpi cam seram je tmpt tu....

    BalasPadam
  9. Mesti costing bila buat istana hinggap area situ...

    BalasPadam
  10. kalau lah dimajukan tu, mesti masyukkk kan? tp misteri betul nengok! ada something wrong somewhere tuuu...

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers