OOO

Ad

Selasa, Mei 21, 2013

Makan-Makan Di Johor Premium Outlet

Assalammualaikum
Kalau pi Jay Bee ..kalau tak singgah kat  Johor Premium Outlet tak sah kan..akak pergi dah masuk ke 3 kali dah.  
Dah 2 kali kami cuba makan kat tempat makan kat sini..ada macam-macam pilihan.  Satu yang akak suka sebab tempat ni di kategorikan A..maknanya bersih.  Harga pula dah tentulah agak mahal sikit dari kat luar. Tak apalah kan ..sekali sekali..

Akak ambik set nasi ayam penyet..hermmm tak sedaplah sambal tu..kurang umphhh
Ayam..ayam ..ayam..anak-anak akak ni hantu masakan ayam..kalau ada ayam semua senyum simpul.  Kalau masak ikan..muka monyok ajer.  Firdaus ambik nasi lemak ayam goreng ..potato chips tu untuk kudapan.
 Imran layan spagheti dan ayam pop
 sedap gak kudapan yang ni..cakoi, 
kueh bijan pau inti kacang merah
 kalau gi cuti sekolah ada pertunjukan
Gendung gendut tali kecapi
perut kenyang suka hati
Kena singgah walaupun tak beli
Tertunai gak hasrat di hati

7 ulasan:

  1. Seronok tgk kak ina berjalan je..saya tak pernah sampai lg ke johor..

    BalasPadam
  2. saya pernah pergi sekali.. ingat nak shopping tp org s'pore berbaris panjang... huhuhu

    BalasPadam
  3. tempat orang mewah jer ni, pernah sampai sekali tapi sekadar cuci mata jer lah

    BalasPadam
  4. wah dah 3 kali kak Ina p JPO..terbaikkk .. sha belum ada rezeki nak ke JB lagi....pada hal bukan jauh sgt JB tu..hehe. paling last thn lps ketika ziarah ahli keluarga sebelah abg ipar meninggal dunia.... pergi pun tak lama... day trip.

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum Kak Ina

    saya tak tertunai lagi...

    BalasPadam
  6. assalamualaikum kakina....bestkan kalau ke sana mcm2 ada jom sopping...:)

    BalasPadam
  7. fuhh..bilalah dapat gi sana ek.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers