OOO

Ahad, September 08, 2013

Restoran Selera Rasa Segar (SRS) Miri Sarawak

Assalammualaikum
 
 Pada 29hb Ogos yang lepas akak ke Miri bersama anak perempuan akak.

 
Selepas selamat mendarat di airport Miri, kami di jemput oleh suami yang sedang bertugas di sini..kami lepak di Mcitisuites selama seminggu.
Juadah pertama yang kami jamah ialah Restoren SRS yang di katakan salah satu tempat yang paling best untuk menikmati nasi lemak sedap di Miri.  Ada pelbagai pilihan lauk pauk di sini..pilih ajer mana yang suka.

Kat sini juga ada di jual mee kolok dan juga laksa sarawak...tapi suami rekemenkan makan dulu nasi lemak kat sini.
Akak pilih nasi lemak lauk kambing...hermmm nasi sedap tapi masakan kambing ni terasa manis di tekak akak. 
Sama juga dengan sambal sotong ni..terasa manis..suami kata orang kat sini kurang suka dengan masakan pedas..erhmmm macam tu rupanya.  Syukur alhamdulliah dapat gak merasa masakan di Miri ni..tak sangkalah pulak leh sampai.

Banyak lagi pot pet pot pet akak pasal gi jejalan kat Miri ni...nantikan yer



5 ulasan:

  1. seronok betul dapat jalan2 di Sarawak

    BalasPadam
  2. Saya pernah bertugas di Miri dahulu. Rindu suasana disana.

    BalasPadam
  3. whoaa... layan lauk kambing ngan nasik lemak ....mesti kenyang kan

    BalasPadam
  4. Sevices out ... nasi lmk x la sdp sgt pun playan n ambil oder .. muka ketat..x respek planggan..mperlekehkan pelanggan.. mcm ni org melayu caranya meniaga...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers