OOO

Ad

Rabu, April 02, 2014

Resepi Spaghetti Hotdog

Assalammualaikum

Kalau ajak anak-anak tolong cucuk spaghetti dalam hotdog tentu mereka sukakan.  Senang ajer nak buat cuma potong 3 hotdog kemudian ambik dalam 4-5 dan cucuk kemudian rebus sehingga spaghetti lembut.
Kalau nak guna sos putih pun boleh..nak guna sos merah pun boleh.  Rujuk kat SINI untuk sos carbonara dan  SINI untuk sos  bolognese/sos merah.  Kalau malas beli ajer sos pasta yang dah siap.

5 ulasan:

  1. Assalamualaikum kak ina, alaahhh terliur sheila dibuatnya kak. balik nak singgah beli spaghetti la. hihii

    BalasPadam
  2. Haiyoooo, rupa menarik sungguh . Nak try nanti lah .

    BalasPadam
  3. Dah lama tak mkn spaghetti...menarik nie...

    BalasPadam
  4. cam best je..pasti ank2 akak suka ni...nt nak try ler..

    BalasPadam
  5. kak, semalam baru masak spageti..kalo tau cara ni dah boleh try..hihiihii..
    bebudak suka la campur hotdog..lagi plak cara ni nampak kreatip sangat..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers