OOO

Ad

Jumaat, Mei 23, 2014

Restoran Ir-One Piasau Jaya Miri

As'salammualaikum

Kalau mengada-gada tak nak masak, akak ajak suami makan kat luar.  Kat area Piasau banyak kedai makan islam, kami selalu gak gi makan kat area sini.
Nasi beryani ayam masak merah, tak ada pepedum 
cuma keropok sayur.  Kat sini pepedum 
harganya sekali ganda tau
Nasi kerabu lauk ayam tapi bukan warna birulah.  Bukan keropok ikan cuma keropok sayur sebab susah nak jumpa keropok ikan kelantan/terengganu kat sini.  Kalau ada pun mahal tau, akak selalu beli kat kl ataupun kirim dengan geng terengganu yang tolong belikan.
Nasi beryani kambing bakar, kena tunggu lama sikit sebab nak bakar kambing tu.  Harganya mahal sikit sebab lamb shoulder ni memang mahai kan.  Kira oklah sebab harga makanan kat sini taklah mahal sangat
Tempat makan kedai warna merah  kat sebelah kedai runcit, papan tanda tulis kek lapis.  

Menghala ke Jalan Bulatan, di simpang masuk ada papan tanda kedai dobi, terletak di Piasau Jaya, Fasa Satu 98000 Miri Sarawak

3 ulasan:

  1. nasi kerabu purple kan kak... asben penah bawak makan sini skali. hehe tiap kali kalo gi beli ayam kat situ selalu hendap2 kut ada terserempak dengan akak :)

    BalasPadam
  2. lama pula tak makan nasi kerabu ni...tetiba teringin pula..hee

    BalasPadam
  3. Tercari2 tmpt mkn best kat miri ni dan terjumpablog kak ina ni

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers