OOO

Isnin, September 29, 2014

Nasi Goreng Madu Tiga Di Bintulu

Assalammualaikum semua

Cuti hari kebangsaan yang lepas kami jejalan kat Bintulu.  Bila sampai kat Bintulu, dah tentulah perut berbunyi minta di isi.

Suami akak dah pernah gi ke sini, dia taulah nak cari makan kat mana.

Kami pekena makan tengahari kat Aliya Cafe  ..bila baca menu ada nasi goreng madu tiga ni, tergelak besar kami berdua. 

Bahaya  kan bila selalu pekena nasi goreng madu tiga ni. :)
Akak punya nasi cornbeef special, Imran pula makan nasi goreng ayam.

Cafe ni berdepan dengan Ipoh Town Cafe dekat dengan Tune Hotel Bintulu.

4 ulasan:

  1. Nmpk nama je dah menakutkan
    Jemput singgah blog kami www.awesomevitaminsever.blogspot.com

    BalasPadam
  2. nasi feveret jugak nih..

    aummm!

    BalasPadam
  3. haha..nama tak menahan. tapi bikin orang tertarik untuk rasa, kan kak ina? ^_^

    BalasPadam
  4. Kalau jumpa nak cuba. Apalah rasanya. :)

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers