OOO

Ad

Rabu, November 05, 2014

Char Keow Teow Sedap Di Sentul

Assalammualaikum

Akak dah 2 3 kali makan kat tepi jalan ni, berhampiran highway nak ke DUKE.  Paling suka makan char keow teow kat sini.
Warung pacak tepi jalan menghala ke Gombak dari Sentul ni dah lama gak bertapak kat tepi jalan nak menghala masuk ke Taman Pelangi.  Akak suka gak pekena nasi lemak berlauk kat sini.  
Tempat pekena ni taklah semewah tempat yang lain, tapi kira ok lah janji ada kerusi dan meja.
Layan char keow teow kerang, kat Miri kerang mahal bebeno tau.  Bila balik Kuala Lumpur mestilah makan kerang puas puas.  Buka waktu malam jer, tapi ikut nasib gak kadang-kadang tak buka.


15 ulasan:

  1. dh lama tk lalu sentul..tk prasan lak kedai ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. bukan kedai tapi warung pacak mama tisya

      Padam
  2. wah boleh cuba ni kak ina, kalau balik rumah mak. thanks for sharing :)

    BalasPadam
  3. Saya sangat suka makan yang jenis berkuah. Kalau macam ini memang molek sangat dah. :)

    BalasPadam
  4. Hohohoho..boleh terjah ni.... bila nak bawa saya makan sini ni kak?

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. lepas lampu isyarat kat flyover nak gi ke gombak..simpang nak masuk taman pelangi daydeck

      Padam
  6. Menu yang enak dan lezat sepertinya walau hanya kedai pinggir jalan.

    Memang kelezatan dan kenikmatan suatu masakan tidak selalu terlihat dari tampilan kedainya yang mewah

    BalasPadam
  7. kalau ke malaysia pasti cari tuh makanan

    BalasPadam
  8. Adehhh!! tetiba tekak rasa nak makan char koitiau jugak...huhuuu

    BalasPadam
  9. Alamak sedap plak nengoknya, kena try juga la makan kat sini.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers