OOO

Isnin, Januari 26, 2015

Mee Racun Bandar Baru Salak Tinggi

Assalammualaikum semua

Masa pergi menghantar Yana ke rumah pihak lelaki, akak teringin nak rasa mee racun Batu Pahat yang digembar gembur sedap.  Tapi tak ada rezeki sebab malam tu adik beradik suami datang nak tidur di homestay yang kami ambil, tak dan pi ke situ.


Bila google, ada yang bagitau ada mee racun kat Bandar Baru Salak Tinggi, apa lagi akak pun racunlah suami akak mengajak gi pekena nama menu yang mengancam.
kuehtiaw racun

mee racun, kalau hirup sos ajer rasanya kuah tomato tapi bila dah di campurkan semuanya, 
ada rasa yang susah nak kata, kalau nak tau kenalah cuba yer
amboi air pun sexy ek
nama air yang agak menarik untuk di cuba
air selangor namanya, sebab ada warna 
bendera negeri Selangor
tak di jamin ada yer..nama pun 
menu nasib nasib ada :)

Full La Mak (FLM Cafe)
Jalan Seroja 6
Taman Seroja
43900 Bandar Baru Salak Tinggi
Selangor

Terletak di sebelah butik 
t-shirt muslimah Ilham Najwa. 

p/s Kalau ada rezeki pi Batu Pahat lagi, boleh pekena mee racun kat sana pulak.

3 ulasan:

  1. saya pun tak pernah cuba lagi menu nie, cam mengancam shj..

    BalasPadam
  2. Perghhh memang sedap ni, biase balik kpg je makan. Sy try mee racun tulang memang kaw2 punya rasenya

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers