Rabu, April 22, 2015

Selamat Tinggal Miri

Assalammualaikum

Rupanya ada yang tak tau yang kami sekeluarga dah balik ke Semenanjung pada bulan Febuari yang lalu.  Akak cuma pos gambar orang packing barang kat fb akak, tapi ada gak yang tak perasan.  Pastu akak tukar pulak no hp, lost contactlah akak dengan rakan rakan.
Sebelum pulang ada rakan suami buat majlis makan makan dengan rakan-rakan sekerja.  Buat sekali untuk 2 orang staff yang pulang juga. 
Keluarga ni baru sampai, duk pulak dekat rumah akak.  Cuma berkenalan sebentar ajer, tak sempat nak bawa gi sana dan sinum.
Semuga berjumpa kembali di Semenanjung yer. Terima kasih buat tuan rumah yang bersusah payah buat jamuan untuk kami.

Banyak kenangan manis yang terpahat di ingatan, dapat pula jumpa rakan-rakan Semenanjung dan juga anak watan Sarawak.  Semuga persahabatan kita akan berkekalan selama-lamanya.

N3 mengenai Miri dan jalan-jalan ada yang akak belum update lagi.  Nanti akak publish yer.

13 ulasan:

  1. Kak ina tinggal di kawasan mana kat miri..bentuk rumah cam jea..hihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. mula mula kat pujut pastu pindah ke permy

      Padam
  2. alahai, baru bercadang nak ke Miri cuti nanti :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak per amanina..tak ada rezeki nak jumpa kat sana kan. Insyaallah jumpa kat sini pula yer

      Padam
  3. Ohh, baru tahu sudah pindah balik ke Semenanjung.Orang Sarawak memang thorbaik dan mesra.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu sebab akak buat N3 sebab ada yang ingat akak masih di sana

      Padam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  5. ini sama atau beda dengan blog diary ummy ya

    BalasPadam
  6. salam kenal saya pembaca baru

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih sudi singgah ke sini

      Padam
  7. kak ina, tumpang tanya. yogurt set asli nestle tu mmg berketul ye>

    BalasPadam
    Balasan
    1. Berketul macam mana ek. Cam keras kan. Tekstur tak sama yogurt yang harga 2.00 yang boleh di makan segera

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers