Khamis, November 26, 2015

Kunafa Dan Baklava Abu Dhabi UAE

Assalammualaikum
Update blog dari Abu Dhabi

Boring gak duk rumah, suami ajak gi jejalan kat Dalma Mall yang dekat dengan rumah. Orang dah ajak...akak ikut jerlah.


Bila jumpa ajer outlet jual Just Kunafa Dalma Mall 
terus terbau keenakan baklava dan Kunafa.
Jatuh cinta dengan kunafa ni sebab kat dalam ada mozarella cheese. 4 keping 25 dirham berbaloi sebab rasanya memang sedap dan saiznya besar.
 Masih dalam dulang
 Yang ni 3 keping 25 dirham 
yang ni nampak sedap
               Ada pelbagai jenis  baklava yang dijual kat sini
Bentuk cam kuih gelang atau donat


    Kami beli sikit ajer sebab nak rasa,  yang ni rasanya ok lah


10 ulasan:

  1. Wow, kuih yang unik teringin sangat hendak mencuba. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau ke negara arab bolehlah cuba

      Padam
  2. tak pernah makan lagi kuih mcm ni,hehe

    BalasPadam
  3. Sedapnya... Saya suka baklava. Cuma tak berani nak makan banyak la sebab manisnya hoi.

    BalasPadam
  4. sayaa bru merasa mkn baklava. manis blh pitam.ohoiii

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu boleh pitam..naik terus gula ke kepala

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers