Rabu, Julai 27, 2016

Hotel Perdana Kota Bharu Kelantan

Assalammualaikum semua

Dah nak sebulan kita beraya, setiap minggu ada jer jemputan rumah terbuka.  Mana yang sempat kami singgahlah sambil makan sambil mengeratkan ikatan silatulrahim.
Kami booked semasa dalam perjalanan nak ke Kota Bharu, alhamdulliah masih ada lagi bilik kosong. Dulu dulu memang tak pernah duk hotel berbintang bintang camni sebab masih perlukan banyak duit kalau bawa anak anak berjalan ke sini.

Kena ambil dua bilik, erhmmm kalau dah 300 semalam, parah gak nak bayar 600 kan.  Bila jalan berdua bolehlah.  Puas hati dengan bilik di Hotel Perdana  sebab bilik agak besar, kalau bawa toto anak-anak boleh baring kat bawah.
Oleh sebab kepenatan, kita order ajer makanan untuk makan malam.  Harga berpatutan.
Banyak pilihan sarapan pagi di sini, bagus gak sebab ada di sediakan laksa johor, sedap rasanya.  
Nasi kuning dengan gulai ikan tongkol, salah satu menu sarapan pagi orang pantai timur.  

Puas hatilah bermalam di sini, kolam renang dan tempat parking pun ok.

Masa perjalanan ni kami tak kira tempat bermalam, ada tempat yang murah dan ada tempat yang mahal.

2 ulasan:

  1. salam singgah kakina.. agak mahal jugak tu 300 semalaman huu

    BalasPadam
  2. wahhh.. cambest je hotel perdana nie

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers