OOO

Jumaat, November 11, 2016

Lazada Online Revolution 2016 Datang Lagi

Khas untuk yang suka shopping online.  

Lazada Malaysia ada buat Online Revolution yang kelima semenjak pelancarannya pada tahun 2012.

Bermula pada hari ini 11 November 2016 “Lazada Online Revolution” akan berlangsung selama sebulan sehingga 12 Disember 2016.

 Online Revolution

Tema untuk jualan “Lazada Online Revolution” pada tahun ini ialah “Jenama untuk Semua” (Brands for All)yang akan menandakan evolusi Lazada sebagai hab untuk jenama-jenama kegemaran rakyat Malaysia. 


Antara jenama yang menyertai  “Lazada Online Revolution” pada tahun ini ialah Drypers, LOreal, Nestle, Samsung dan jenama jenama lain seperti Prodiet, Microsoft, ZTE, Goon, Bosch, Tesco, Mattel, Sports Direct dan pelbagai lagi.

Para pengguna boleh menemui lebih daripada 500 000 tawaran, termasuklah berbagai-bagai tawaran yang mengagumkan dari jenama tempatan dan antarabangsa - termasuklah pelancaran barangan berjenama yang eksklusif.

Lazada Malaysia juga akan menampilkan promosi dari pelbagai rakan pemasaran – para pengguna berpeluang untuk memenangi hadiah penerbangan percuma dari AirAsia BIG; termasuklah tawaran istimewa dari DiGi, Maxis, Domino’s Malaysia, Caltex, HSBC, CIMB, TGV Cinemas dan Maybank semasa “Online Revolution” 2016.

Antara barangan dari Nestle yang boleh di beli semasa  “Lazada Online Revolution” yang di tawarkan dengan harga yang berpatutan.
Barangan ni memang selalu ada di rumah terutama Nescafe sebab setiap pagi akan minum bersama suami sambil berceloteh.  Nak beli boleh kat SINI.
Susu Nestle memang sentiasa kat rumah sebab anak anak telah di ajar untuk minum susu setiap hari. Kena beli sebab murah sangat, lagipun tak payah gi keluar, minyak dah mahal kan. Order online lagi senang.  Beli ajer kat SINI

Nak beli gak Tefal Deep Fryer ni, murah kan, boleh beli kat SINI
Sambil shopping tu kita boleh join "Spin the Wheel"!

Cara-cara untuk join: 

Just click on "Click to Spin" dan menangi satu voucher.
Sila screenshot atau tulis code sebelum close.
Baucar boleh redeem pada 11 November sahaja. 

Jom terjah

1 ulasan:

  1. Bahaya ni kak...berhantu bila klik mesti terjebak beli hihiii

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...