OOO

Ahad, Disember 24, 2017

Everlyn Hotel Bintulu

Assalamualaikum

Bila check dalam draft rupanya ada gambar masa kami bermalam di Everlyn Hotel, bila tenguk gambar terkenang kenangan masa tinggal di Miri.


Segala memori harus di catatkan terutama blogger macam akak ni.

Kami sajer jalan-jalan, nak tenguk tempat orang. Agak jauh juga perjalanan dari Miri ke Bintulu, mengambil masa lebih kurang 3 jam lebih sejauh 207km  
Sepanjang jalan dari Miri ke Bintulu, kenderaan tak banyak. Jalan cuma satu lorong, tapi tak ada jem pun.  Menyelusuri kelapa sawit dan perkampungan di situ, suasana amat menyenangkan.
Mungkin dah siap dah, al maklumlah dah 3 tahun gambar ini.
Hotel ni terletak di sebelah sungai, seronok 
menikmati pemandangan si sini
terutama sebelah petang
ramai yang beriadah kat sini
akak suka menikmati alam sebegini
kawasan ni terletak di luar perkarangan hotel, ada pintu masuk dan keluar dari kolam mandi


imran sorang yang mandi manda
cuma tinggal kenangan, jadi lah dah jejak sekali

1 ulasan:

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers