OOO

Khamis, Februari 04, 2010

Blog akak di terjah

 Gempak tak????
Tak sangka pulak ada yang sudi terjah kat blog akak...dengarkanlah yer..di sini (tapi akak punyer belum ada lagi yer) http://blog.fuhyoofm.com/dunia-ieterjah-blogada satu segmen tu nama terjah..tiap-tiap minggu (kalau tak silaplah)  mereka akan terjah blog yang di pilih.Tapi ni bukannya dari rtm ker, tv3 ker...dari rancangan fuhyoofm yang berpengkalan di Jay Bee.
Nama rancangan Dunia IE (Internet Entrepreneur)
Topik: Perkongsian tips, rahsia dan pendapat berkaitan internet marketer dan blogging atau apa sahaja langkah mencari pendapatan di internet dengan cara yang sah. Bersama para blogger dan im jemputan.
Setiap hari Khamis jam 12 Tengahari dan ulangannya pada Hari Rabu jam 2 petang. 
Dalam segmen ni mereka akan  bagi komen tentang blog kita.(tadi blog akak terpilih) .tergelak akak dengar komen dari DJ Wanmus ni mengenai blog akak dalam pukul 12.30 tengahari tadi......kelakar sungguh....DJ Wanmus siap puji lagi gambar masakan akak..seronok dan terharu sungguh di buatnya.....segmen terjah ni akan di ulang lagi...pada  hari Rabu jam 2 petang minggu depan.
Silalah terjah ke blog beliau pulak.......http://wanmus.com..Wanmus 
JOM TERJAH...

16 ulasan:

  1. Wah glamourlah blog Kak Ina yea...promosi yang bagus tu....

    BalasPadam
  2. laa blog saya pulak kena terjah..hehe..yup memang promosi yang gempak jugak tu..rating blog akak gerenti naiklah pasni..hehe.. harapkan dapat menaikkan semangat akak dan para blogger lain untuk terus berblog..hidup blogger!!

    BalasPadam
  3. tahniah kak!!! makin glemer le blog akak pas ni!!

    BalasPadam
  4. blog yang bagus mmg patut kene terjah...pastu dpt pulak komen yang best...lg la hati tu berbunge2 kan kak ina.....

    BalasPadam
  5. makin glamer akak kita ni yer..... seronokkan... kawan pun makin ramai.....

    BalasPadam
  6. kalai ai pun ai terharu. congrat kak ina kl

    BalasPadam
  7. wahh..bestnye kene terjah.blog k.ina ni mmg glamour.pasni bleh jd cam beautifulnara n redmummy la k.ina

    BalasPadam
  8. fuyooo..gelemernyer akak...

    BalasPadam
  9. hehehe..lepasni mungkin saya pula akan terjah akak supaya akak jemput saya makan ke rumah akak...hik3..

    BalasPadam
  10. salam kakchik..terima kasih sudi menerjah..



    salam mamashasha...yerlah tu..okeylah tu..


    salam Azian..ala baru glamour sikit ajer..tak aper..pelan-pelan ekkk..



    salam wanmus...sama-samalah kita menerjah..akak bersyukur...semuga doa kamu menjadi kenyataan....tq yer..hidup blogger!!!!


    salam ain...glamour sikit ajer..tapi akak tetap bersyukur.

    salam Leya..terima kasih yer kata blog akak ni bagus..alhamdulliah..


    salam Amy..sekarang ni member cyber pun dah ramai dah..terima kasih buat semua.



    salam Matjoe..terima kasih yer..akak nak meleleh air mata dah ni..


    salam atty's..semuga doa kamu menjadi kenyataan..terima kasih.


    salam Merah Baldu..terima sudi masuk ke blog akak..mana nak lawan dengan mereka berdua tu..skrg ni pun dah bersyukur dah..


    salam Eliza...glamour..taklah akak biasa-biasa ajer..


    salam Eyriqazz...akak pun suker bila kamu nak terjah akak...akak ternanti-nanti bilakah saatnya...

    BalasPadam
  11. salam kak ina...lamanya rasa tak dtg jenguk kat sini...tahniah kak...makin popularlah lepas ni...apapun akak memang layak...

    BalasPadam
  12. salam ima..terima kasih sudi jenguk akak lagi...

    BalasPadam
  13. Very Interesting!
    Thank You!

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers