OOO

Ahad, Jun 20, 2010

Konsert Separuh Akhir Pertama (Mentor 4)

 Pada malam ni juri pro ialah Liza Hanim (yang dah pakai tudung..bertambah cun) dan pakcik yang susah nak senyum si Ramli MS.
masa latihan Adi dan Dayang
Mula mengambil giliran menyanyi ialah Dayang/Adi. 
 Mula-mula Adi buat gimik main paino sambil menyanyi..
 Mereka menyanyi duet lagi Kris Dayanti /Mencintaimu.
 Ila dan Joe menyanyi lagu Rap 2 Dunia dan Kau Ku Punya (?) di iringi oleh penari raplah kan...takkanlah penari joget.
 Bila sampai giliran Ziana/Mohd..akak tak tenguklah pulak...tapi nyanyi lagu rock..
 Lepas tu Nani dan Azmeer nyanyi lagu Hero..
ada versi Inggeris dan Bahasa Melayu.   
 Yang buat best bila Ila menyanyi lagi Beyonce/Hello..siap naik buai macam baby tidur..tapi taklah terlentang..duduk ajer..best vokal Ila..akak suker. 
Ila mendapat markah dari juri awam sebanyak 18 markah.
Adi/Dayang menyanyi lagu Ella/Dua Insan Bercinta di iringi oleh 4  orang pemain biola perempuan. Mereka mendapat 15 markah dari juri awam.

Nani menyanyi solo lagu Di langit ke Tujuh dan Dibawah Pohon Asmara dan beliau cuma mendapat marah sebanyak 14 dari juri awam.
Malam tadi Mohd  menyanyi sambil  duduk atas motor besar..beliau bersama Ziana menyanyi lagu dari filem Ziana  berlakun iaitu Maria Mariana dan juga Korban Cinta dan mendapat markah tertinggi sebanyak 19 markah.
masa ni semua menyanyi lagu Awie..di akhirnya Awie di beri sejambak bunga..

Yang lebih menarik perserta ujibakat yang telah menyanyi lagu di sepanjang konsert yang lalu pun boleh di undi sebanyak 2 orang untuk bersama dengan 2 protage di final nanti...sape yang akan di pilih...samada Saiful (nyanyi suara perempuan/lelaki) Damian, Hafiz dan 3 lagi.luperlah nama mereka..tapi akak suker peserta yang cacat tangan sebelah tu..

Kali semua peserta tidak diberi markah oleh juri pro...cuma bila di tanya pada Liza Hanim beliau memilih peserta terbaik Mohd dan yang kurang menyerlah ialah Adi.

Ramli MS pula memilih Nani dan tidak mau menyatakan sape yang kurang menyerlah. oleh sebab itu kita kena tunggulah pulak peringkat ke 2 nanti nak tahu keputusan penuh.

p/s Semua gambar di ambil dari Facebook Mentor 4...masa raptai.

7 ulasan:

  1. sokong Ila sbb dia pakai tudung..hehe

    --------------------------
    Filem 2 Alam: Dr Rozmey gila atau waras?

    BalasPadam
  2. Salam kak
    ade Ramlee MS ye,minat dia :)

    BalasPadam
  3. ngee...minat mohd/ziaan zain
    tp xdan tgk td...

    mgkn suara ila sdp, tp cara dia nynyi tk lawa...hu...

    <a herf="http://soffya86.blogspot.com/2010/06/inilah-calon-isteri-aku-kau-begitu.html

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. mmg susah nak tentukan sapa yang layak masuk top 3. mentor2 dan prodege mmg power

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers