OOO

Jumaat, Julai 02, 2010

Saje nak buang duit

Entahlah..buat facial kiranya membazir duit ker?  Rasanya tak kot? Kiranya macam memanjakan diri ajer.....Bukan selalu buat pun..
lagipun buat facial ni bukannya kat tempat spa yang mahal yer..spa kecik ajer tempat orang melayu....syoklah bila muka kena stim
spa kecik ni  kat greenwood ajer..tu pun entah mimpi apa nak buat...bila ambil imran balik sekolah selalu lalu kat depan spa ni...
last akak buat tahun 2007...dah berapa lama kan...
banyak betul kekotoran kat muka.
memang berbaloi rasanya..baru RM50.00 untuk satu setengah jam...kat sini dia pakai product Sendayu Tinggi..tu yang akak berani nak buat..kalau sape nak buat facial bolehlah pergi ke Greenwood.  

Nama Spa dia Zalin Spa bersebelahan dengan kedai Nasi Ayam Kukus..
 ada jugak perkhidmatan potong rambut (tempat tertutup harga RM12.00)..nak rebonding ker,  nak perm pun ada....nak lulur pun ada..dulu ada perkhidmatan urutan...lepas minah indonesia tu kerja 2 tahun dan dia dah buatkan permit..terus orang indonesia melarikan diri.  Sabar ajelah.

Akak promosi secara sukarela yer..no komisyen..biar bisnes dia berkembang maju..seronok tenguk orang melayu berniaga.

18 ulasan:

  1. greenwood ye kak?
    ok2..nnti ku cari!
    kluade masa ler..
    hihih..

    BalasPadam
  2. waa..klo dtg kedah meh singgah spa saya lak ye..rm30 utk satu jam :)

    BalasPadam
  3. seronok,saya dah lame tak berfacial

    sekali-sekala xper kan

    BalasPadam
  4. facial ni bagus kak, buang kotor2 kat muka yg kita tak reti nak buang. saya suka gi facial ni.

    BalasPadam
  5. mesti rasa nak tido je masa wat rawatan tue kan

    BalasPadam
  6. tgk gambar akak ni, terus rasa teringin nak pi buat facial...hahhahhaha

    BalasPadam
  7. apa salahnya sekali sekala untuk diri kita kan...

    Jom Restoran Sri Niara

    BalasPadam
  8. hehe..sape tangkap gambar tu kak?

    dulu duk area gombak

    BalasPadam
  9. sekali sekali manjakan muka kan kak.....

    mmg kena sokong orang kita meniaga...

    BalasPadam
  10. wow kak ina gi spa la.. best angah tengok. .angah pun tak pernah gi spa.. masa kawen mana ada pergi

    BalasPadam
  11. x per memanjakan diri sekali sekala... :-)

    BalasPadam
  12. wah ni la spa akak kata nak gi buat facial tu ye..ok la tu patut 2 3 bulan sekali kena buat kan kak

    BalasPadam
  13. mesti muka akak bertambah gorjes lps pegi spa, kan?huhuhu

    BalasPadam
  14. jauh tu kak...kalau dekat kangar saya pi la...hehehehhe

    BalasPadam
  15. wah kak ina..mst nmpk makin menawan..suami sukee...:-)

    BalasPadam
  16. Tuu dia kak ina, lepas ni muda 5 taunnn....

    BalasPadam
  17. salam kak ina..
    bestttttttnya wat facial...btul tuh kak..rase macam dimanjai kan bila ade org urut muka kita..sy pon dah setahun x wat ...duit abis kat pinggan ..kih kih kih

    BalasPadam
  18. mmg besh neh memanjakan diri... udah diri penat bekerja, apa salahnyer manja2kan... duit akak kan? bukan duit 'mak anon busuk' pon kan3? besh2.... mmg kalo org tuh bisnes elok, mmg kite secara sukarela akn promokan biz depa kan? sy pon br nk wat n3 neh...psl peniaga2 kt area pdg jw, shah alam... moh bc nnti kt 'mana mau mkn'

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers