OOO

Selasa, Ogos 31, 2010

Ribut Melanda di Tanjung Malim

Lepas ribut di Jasin yang mengorbankan 2 nyawa,,terjadi di Kuantan..tiada yang terkorban...cuma atap rumah banyak yang rosak.

Jalan kat blog Bro framestone terjadi lagi ribut di Tanjung Malim.  Nasib baik tak seteruk di Jasin. 


Video ni di ambil dari http://zulseffort.com/video-ribut-di-bazar-ramadhan-tg-malim/

Setiap kejadian ada rahsianya.  Fikirkanlah.

10 ulasan:

  1. lepas satu, satu kan kak, takut pulak liza baca berita macam nie

    BalasPadam
  2. salam kak ina..seb baek smlm yg ribut..sbb now sy kat TM..tu sume amaran Allah pd kita semua..ade iktibar disebaliknya..

    BalasPadam
  3. takut pulak nak gi bazaar ramadan...semua itu adalah peringatan kepada manusia yang semakin lupa kepadaNya..

    BalasPadam
  4. yang dekat Kuantan tu, saya nampak khemah runtuh, orang lari bertempiaran.

    agaknya,ini peringatan Allah buat kita semua.

    BalasPadam
  5. Salam kak


    betul tu,amaran dari Yang Maha Kuasa..Ya Allah ampuni dosa2 hamba Mu ini

    BalasPadam
  6. yup..ada hikmah..byk2 bersabar pd mngsa ribut..

    BalasPadam
  7. takut juga nie... semoga kita semua beringat...

    BalasPadam
  8. Berturutan..masyaAllah..

    mungkin ada sesuatu yang hendak ditunjukkan..hanya Dia yang tahu

    BalasPadam
  9. saya pun takut gak time tue kak.. tgh drive katekan...

    jalan pun xnmpk sebab lebat sangat

    Regard,
    BroFramestone Blog
    @ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

    BalasPadam
  10. Subhanallah.. Semasa kejadian saya tiada di kediaman. kebetulan di kampung. balik jer rumah tgk.. penghadang pondok arnab dah terbalik. Alhamdulillah xder apa2 pun berlaku kat rumah cuma bekalan elektrik terputus lebih kurang 24 jam. mau x berbau stok yg ader dkt freezer. dan arnab2 tu plak takder duduk di kandang, di biarkan lepas kat luar jadinya xderla arnab2 tu kesejukan dlm kandang.Kalo tidak kasihan kat binatang tuh.. basah kena tempias hujan

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers