OOO

Isnin, Oktober 25, 2010

Dan Pemenangnya Ialah .........

 Tempat pertama 
Tempat ke dua
Tempat ke 3
Macam biasa tinggalkan alamat, no hp dan sila nyatakan guna maxis, digi atau pun celcom.

 Terima kasih daun keladi
Keladi di beli di kedai Pak Hassan
Yang tak berjaya jangan kecil hati 
Kalah dan menang adat pertandingan

Jika ada sumur di ladang
boleh kita menumpang mandi
jika ada umur panjang
boleh kita berjumpa di contest lagi

17 ulasan:

  1. OMG! I won it ?? rasa mcm nak melompat bintang. tq sgt2 kak ina. Alhamdulillah :) jap lg me email+buat entry kat blog me :)

    BalasPadam
  2. wahh..menang jugak tempat kedua..oklah tu..alhamdulillah

    BalasPadam
  3. my tq entry

    http://suzie284.blogspot.com/2010/10/omgme-won-1st-prize-tq-kak-ina-kl.html

    BalasPadam
  4. tak menang pun?hehe..sebab tak masuk

    tahniah semua pemenang

    BalasPadam
  5. x menang.. sob sob sob.. x pe la, x de rezeki..

    tahniah pd yg menang..

    BalasPadam
  6. tak sangka boleh menang..alhamdulillah..thanks kak ina

    BalasPadam
  7. Tahniah kepada para pemenang :)

    BalasPadam
  8. la dah ada yang menang ke? tak tau pun

    BalasPadam
  9. salam.. wahhh... mmg selayaknya tuh k.ina.. :) btw.. tahniah pada pemenang2.. xper.. len kali k.ina anjurkan lagi lah contest.. leh cuba lagik.. hehe.. :)

    BalasPadam
  10. tahniah buat semua pemenang...

    BalasPadam
  11. tahniah kpd pemenang2 ye :)

    oeya tumpang suker :)

    BalasPadam
  12. ayyamak! x pasan plaks result dh kuar (bkn sengaja yer, kak ina..so sorry)..huhuhuh... taniah buat semua pemenang... hadiah akan menyusul..sabau3!! ehehhhe

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers