OOO

Isnin, November 15, 2010

Depavali di India

Kat Malaysia tak pernah Yana gi rumah orang India.
Nak pulak dia gi dengan member-member dia masa kat Davengare ni..
rasa cikgu dia kot?
ada gak bunga api..tepat pukul 12.00 tengahmalam di sana
Pakai pun macam stail orang sana...deiii minachi...sulah makan
Apasal baju sama.  Boria ker?
Chewah...beranganlah pulak budak dua orang ni..
Hero Tamil...tak taulah sape dia ni..chewah sape pulaklah yang hulurkan bunga tu..jangan buat pasal weiii...terperanjat mak bapak bawak balik mamat dari sana pulak..
 
chehhhwahhhhhh..sabar ajerlah
Lawa gak rumah orang India ni...ni mesti orang ada duit kan
 Tak nak tau nak panggil apa makanan ni..lalu ker Yana makan ek?

Ambil dari fb kawan dia.

14 ulasan:

  1. Macam chapati jer... hehehe

    BalasPadam
  2. Lisa rasa capati la...x pasti la kalau Lisa lalu ke x mkn mcm ni...

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum Kak Ina

    nampak2 bukan tangan Yana yg bagi bunga tuuuu

    Wassalam

    BalasPadam
  4. wah.....best nyer makan atas daun pisang

    BalasPadam
  5. mcm saya selalu gak ikut mak beraya umah kawan2 india dia .
    anak saya si akak ..tu lalu je .makan ..makanan diaorg

    BalasPadam
  6. ni laa nmenye 1 malaysia wlupon bkn dkt malaysia! hiks!


    ;)

    BalasPadam
  7. whoaaaa.... bestnya dapat makan pure punya masakan INDIA....

    BalasPadam
  8. Apsal bunyi entry mcm ada berbaur sedey2, rindu2 jer?...hehehehe

    BalasPadam
  9. akak..kalau tak cuba, tak tahu sedap ke tidak. Masakan org India ape kurang nyer cuma berbeza bg tekak masing2

    BalasPadam
  10. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  11. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  12. salam fairus.dia memang kena gi sana.nak buat camner

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers