OOO

Isnin, Mac 28, 2011

Serba Biru

Pengantin lelaki 2 dari kanan sepupu akak belah abah. Buat majlis kat Dewan Masjid Wilayah Jalan Duta, Kuala Lumpur. Buat sekali 2 pasangan dengan sepupu punya sepupu belah ibu dia..faham tak? Kongsi buat majlis sebab majlis belah lelaki. Jimat kan kalau macam ni.
Best gak buat kat sini..sejuk..pastu bila azan zohor dah berkumandang, ramai yang pergi solat. Akak dan adik ipar yang duk kat Shah Alam..dia kecik..akak besar
Pengantin perempuan duk dekat area rumah akak masa bujang bersama adik beradik..sekarang ni duk kat kajang.
Serba biru..memang akak suka warna macam ni. Sejuk mata memandang. Buat kat sini kena ambil catering merekalah pulak. Tak boleh ambil yang luar.
Semuga berbahagia sehingga ke anak cucu.

13 ulasan:

  1. Assalamualaikum Kak Ina

    moga berkekalan hingga ke Syurga
    amin

    Wassalam

    BalasPadam
  2. saya nampak biru je..Tapi itu kaler feveret saya.. :) Semoga pasangan akan bahagia hingga akhir hayat. :)

    Jom baca ni: Discover Your Miracle with Lancôme Maqui Miracle..

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. sy pun peminat biru gak kak..cantiknya pasangan pengantin..lagi2 dgn kebiruan gitu..hehe..

    BalasPadam
  5. cantik!
    saya pun suka biru....
    :)

    BalasPadam
  6. wah serba biru ina pun ahad lepas mkn kenduri pengantin serba biru juga...

    BalasPadam
  7. cantik serba biru ni..sejuk mata memandang

    BalasPadam
  8. hurmmm..... saya suka tengok cupcake warna biru tue....

    BalasPadam
  9. kak ina pown nampak biru~;)

    BalasPadam
  10. wa punya majlis dl cadangnya nak bt kat dewan masjid ni jgk..tp fully booked..so wat majlis nikah je kat masjid ni..cantik kaler biru dia kak..

    BalasPadam
  11. sejuk mata tengok tema colour nie

    BalasPadam
  12. Memang musim sekolah baru2 ini ramai betul yang kahwin kan

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers