OOO

Selasa, Mei 10, 2011

Rahsia Simbol Misteri Terbongkar

Setelah heboh di sana dan di sini memperkatakan tentang simbol misteri yang akak kongsikan kat sini , akhirnya misteri telah terbongkar juga. Ingatkan ada benda pelik yang bakal terjadi,rupanya www.kolony.com.my. Ianya adalah projek terbaru daripada Celcom yang diberi nama Kolony – highly recommended for Social Networking. Kalau nak tau lebih lanjut bolehlah ke laman web tersebut.

Penangan Kolony memang tersangatlah hebat. Tak sampai seminggu dibuka, dah lebih 1 juta orang dijangkiti virus ini. Ini semua kerana kehebatan Kolony yang bakal mengubah cara anda berhubung dengan kawan-kawan anda menerusi SMS. Sekali dijangkiti, anda akan terus ketagih dan tiada ubat untuk virus Kolony ini. Cara untuk dijangkiti? Senang sangat ~~~
Hantar SMS “KOLONY ke 25333″
Asalkan anda pengguna Celcom anda boleh dijangkiti dengan virus Kolony ini. Tak kira la anda pengguna Xpax, U.O.X, atau S.O.X. Cuma perlu hantar SMS di atas dan kini anda boleh berhubung 4 cara baru menggunakan KOINZ. Apakah 4 cara baru itu?:-
  • DING – Ding your buddies and leave them a message to cheer them up.
Send KDING to 25333
  • BOMM – Have an update to share? BOMM it away to all your FRENs!
Send KBOMM to 25333
  • FREN – FREN for life? Make as many as you can in Kolony!
Send KFREN to 25333
  • POPP – Get to comment on what your buddies say!
Send KPOPP to 25333
Kak ina camner nak dapat KOINZ untuk hantar SMS-SMS nie? Ce cite ce cite
Senang je dik nok oi ~~ KOINZ nie percuma je. Tak payah nak beli topup ke apa. Cuma perlu gayut sampai lebam dengan menggunakan The New Xpax plan. Lagi banyak korang gayut, lagi banyaklah KOINZ yang akan korang dapat. Sila rujuk di bawah ye ataupun checkout the new Xpax website.

xpax kolony
Tapi Abang Nara saya malas ah nak gayut-gayut nie. Ada cara lain tak nak dapatkan KOINZ nie?
Ada je. Kalau korang jenis tak ada orang untuk digayutkan, boleh pergi ke www.kolony.com.myKOLONY untuk membeli KOINZ. Murah je babe. Tak ada yang mahal pun. RM0.30 untuk 10Koinz, RM1.50 untuk 50Koinz, RM3 untuk 100Koinz. Dah ada KOINZ tue barulah korang boleh bangga diri dan berkata kepada kawan-kawan korang yang anda telah dijangkiti virus
simbol misteri
Jom terjah ke website KOLONY dan pastikan anda juga dijangkiti dengan infeksi yang kini semakin pantas merebak ke seluruh Malaysia.

8 ulasan:

  1. Assalamualaikum Kak Ina

    kalau boleh tak nak kena virus tu...

    Wassalam

    BalasPadam
  2. aduh...lama banget deh..nak membongkar simbol misteri tuh...huhuhu

    BalasPadam
  3. ahaha, lmbtnyer wat entry

    BalasPadam
  4. simbol tu melambak2 kt dsara ni kak .. memula pelik jgk , pe ker benda nye, bile dh kuor kt tv baru ku tau

    BalasPadam
  5. tak sempat nak buat lagi ni...huhu.. kak ina dah siap publish tu..

    BalasPadam
  6. tu lah simbol tu beria je kat iklan tv kan.

    BalasPadam
  7. memang misteri.....
    dah rase sikit2 macam nk kene virus tu ni...heheehhehehhe......

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers