OOO

Isnin, Jun 06, 2011

Merahnyaaaaaaaa/ Blogger Gossip Beautifulnara#Narakawen

Oleh sebab rumah akak dengan tempat kenduri kawin pihak isteri Nara ni dekat akak pun datanglah nak tenguk macamana majlis di pihak pengantin perempuan.
Tema merah..cantiknya. Akak suka dengan warna merah. Kalaulah Redmummy pencinta merah datang mesti dia suka.
Kali ni akak ambil masakan kampung..bestnya sebab ada gulai nangka dan cencaluk bersama ulam-ulaman
Setelah selesai makan tibalah kedua pengantin. Terpegun tenguk Beautifulnara yang handsome dan isteri beliau yang cantik jelita dengan baju serba merah...fuhhh kalah Lisa Surihani kan Nara.
kebetulan pakai baju warna merah gak cam pengantin
Akhirnya setelah rasa ralat tak dapat tenguk Nara bersanding hari Sabtu lepas kat rumah dia, semalam tertunailah hasrat dihati. Terima kasih pengantin perempuan sebab sudi jemput akak. Semuga Encik Nara dan Puan Nara berbahagia selamanya dan di kurniakan zuriat yang soleh dan solehah.

16 ulasan:

  1. eh2..tetibe kak ina pun masuk tema lah:) merah gtu~~

    BalasPadam
  2. perghh best laa. masakan kampung mmg best. dh bosan tema beriyani

    BalasPadam
  3. cantik sgt,pia xsempat nak terjah

    lagi pon malu,hehe

    BalasPadam
  4. wah merah..cantik,tak ramai yang berani pilih warna tema merah nie, untuk mereka berdua memang cun ;)

    www.yanmieonline.com

    BalasPadam
  5. cantek la isteri abg nara!!! :)

    BalasPadam
  6. merahnye makngah! he3. comel wife bangnara, x payah la kejar2 lisa surihani lg k :p

    BalasPadam
  7. Wah kena baju Kak Ina dengan tema warna pengantin.. Sedapnya lauk2 kampung tu.. :)

    BalasPadam
  8. erkk..baru tau hari ni bang nara dah kawen..hehee..sama cantek sama padan gitu!

    BalasPadam
  9. whoaaa...hiasan sumenya nampak meriah tu....

    BalasPadam
  10. selamat pengantin baru abang Nara

    BalasPadam
  11. WAhh..garang merah menyala..hehe

    BalasPadam
  12. kakinakl - wahhh minggu ni byk makan kat kenduri kawen ek...

    BalasPadam
  13. baju kak ina pon sedondon dgn perantin...ikut tema...

    BalasPadam
  14. oh cantik pengantinnya. hehe.. wah kak ina pun tema merah jugak. berseri sangat nampak muka akak. :D

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers