OOO

Rabu, Oktober 12, 2011

Masakan Ala-Ala @MasterChef Malaysia # MasterChefMY Di Astro Ria 104

 Ini adalah antara masakan yang telah menarik hati juri.  Kreatif kan..Macam hidangan atas meja pengantin. Akak panggil udang panjat pokok nanas.
 Satu-satu peserta lelaki yang berjaya ke final Blogger MasterChef..beliau masak ikut resepi beliau sendiri
Deretan makanan yang menggiurkan

Bermacam gaya masakan yang di masak oleh blogger pada pertandingan tersebut.  Ada yang masak cara traditional dan ada yang masak secara western.  Memang berbakat semua peserta di pertandingan Blogger MasterChef pusingan ke dua.
Kalau nak tenguk macam mana pulak masakan peserta-peserta MasterChef Malaysia kenalah tonton rancangan yang akan mencetuskan fenomena di seluruh Malaysia seperti mana  kehebatan peserta dari negara Barat seperti Amerika Syarikat, United Kingdom dan Australia di televisyen.

Jangan lupa untuk menyaksikan MasterChef Malaysia dengan episod Peti Saji Misteri dan Ujian Cipta Rasa di Astro Ria (saluran 104) bermula 22 Oktober 2011 dan Kuliah Master di Star World (saluran 711) bermula 27 Oktober 2011 manakala Kuliah Master di Astro Ria (saluran 104) akan bermula minggu berikutnya pada 4 November 2011.

Sebarang  info tentang Program  #MasterChefMY korang bolehlah ke

 
Selamat menonton! War-warkan kepada rakan-rakan anda

4 ulasan:

  1. betul tu kak, semuanya nampak menarik sekali. mesti sedap tu...nyummm nyummm nyummm...delicious

    BalasPadam
  2. tgh pikir ayat untuk akak ni haha

    BalasPadam
  3. yg panjat nenas tuh nmpk mcm serabut sketlah....huhuhuhu... mcm ngeri jer ader jambul nenas tuh, sapo punyo tuh, kak? terpilih ker?

    BalasPadam
  4. Kalau saya jadi juri pun pening nak nilai banyak menu sedap tue...

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...