OOO

Isnin, Januari 09, 2012

Jadi Kanak-Kanak Riang Di My Agro Hypermart ( MAEPS)

Hari Sabtu lepas akak pergi ke Malaysia Agro Exposition Park Serdang (MAEPS), Selangor.  Dah janji dengan Cik Lily dan Jejai nak jumpa kat situ.  
Cuaca memang panas sungguh, dari jauh terdengar muzik  dan bila kami sampai kat perkarangan My Agro Hypermart ternampak Upin dan Ipin tengah beraksi.
 
 Bila habis buat persembahan kami yang hadir di beri peluang bergambar..apalagi akak suruh Imran posing aaa
Akak pun buat muka 10 sen ambil gambar dengan dorang ni..kecian budak kecik yang lain kena tunggu..kejam tak?
 Sampai kesudah tak jumpa blogger 2 orang tu..sedih aaa..
nanti akak show apa yang dijual kat sini yer

10 ulasan:

  1. alaa kak ina pergi petang ye , saya dah balik jam 2 petang .. anak2 tk berapa sihat ..

    BalasPadam
  2. saya pun g gak sana tak mungkin tak perasan akak kat sana..sebab beli2 barang, tgk upin ipin jap pastu balik.. sebab ingat karnival besar-besaran rupanya pelancaran my agro saja...

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum Kak Ina

    peminat Upin juga si tudung hitam tu...he he

    BalasPadam
  4. wah mesti banyak borong nih kak...macamana harganya murah tak? boleh pegi nanti bila dah pindah serdang hehehe....

    BalasPadam
  5. heheh my kids sukaaa upin ipin ni ;)

    BalasPadam
  6. heheh ijah jmp upin ipin pun happy mengalahkan kanak2 hihihi

    BalasPadam
  7. bes ashaari ada jumpa tak? sbb dia pun g tempat ni.. mybe besar sgt kot..

    BalasPadam
  8. saya tak sempat pegi lak... dari ameps ni dah dekat laa nak ke putrajaya.. hehehe

    BalasPadam
  9. tempat nie mesti besar sangat2x kan....tapi apsal lak tak jumpa si jejai tue yea

    BalasPadam
  10. Terima Kasih kerana menghadiri Karnival Industri Asas Tani 2012 di MAEPS!! Sokongan anda sangat kami hargai!!

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers