OOO

Selasa, Mac 13, 2012

Bercuti Di Tepi Pantai

3 hari tanpa internet sebab nak bebaskan diri dari itu semua
Bercuti di tempat sebegini memanglah akak suka.  
Jauh dari kesesakan jalanraya dan bunyi hinggar binggar kesibukan di Kuala Lumpur
Seronok menikmati suasana matahari terbit & terbenam di tepi pantai, laut yang luas dan deruan ombak yang lembut benar-benar menggamit para pengunjung untuk menikmati kesegaran airnya.
Bila tenguk air laut yang jernih sebegini memang rugi jika tak mandi kan.  Mandi air laut yang biru mendamaikan pasti mengasyikkan.  Pantainya yang bersih menyejukkan mata memandang..kalau guna kamera mahal lagi cantik kannnnn

p/s Cuba teka akak gi mana?..Kalau nak tau..tunggu dulu yer sebab tengah mendobi kain baju yang menimbun.

11 ulasan:

  1. PD ke kak? Takde contest ke teka tempat ni. Kalau ada, saya sanggup jawab betul-betul. Hehehe. Mandi laut malam2 best kak. Suam je air.

    BalasPadam
  2. sgt tenang bila dpt layan sunset:-)

    BalasPadam
  3. kaK ina, nie macam kat perhentian or redang eh.. syiok nye gie pulau..
    arghhh.. tetiba plak i rindu kat laut.. huhu

    http://ellyana1.blogspot.com/

    BalasPadam
  4. memang best bercuti di pantai kan kak ina, tenang je tengok airlaut membiru..

    BalasPadam
  5. amboi kak ina, suh kami tunggu plak....hehe p la basuh bj tu dulu...kang bertimbun kalau tangguh.

    BalasPadam
  6. pulau perhentian ke kak ina..??

    best nya ke pulau..!!!

    BalasPadam
  7. wah ke mana ni? bestnya!! suka sgt klu dpt pi bercuti jauh dr kl heheh

    BalasPadam
  8. Salam

    cantiknya pantai tu. Tak taulah kat mana!

    BalasPadam
  9. lama tak jalan2 kat pantai...rasa tenang kan p pantai..release tension.....

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers