OOO

Jumaat, April 06, 2012

Yess Dah Ada Pemenang Teka Teki Tekuk

Akhirnya dah ada pemenang bertuah kali ini
Tahniah kepada Myra Jay  kerana berjaya meneka dengan tepat.
 inilah rupa sebenarnya
 *Vibrance Kegel Device*

Kalau anda rajin tenguk twitter dan fb akak akak ada tulis perkataan ini di situ.  Sape yang pandai memang boleh dapat jawab.

Terima kasih kepada semua yang sudi meneka.  Jangan putus asa, insyallah jika ada rezeki akak buat lagi yer.

Myra sila hantar butir-butir diri kat email akak yer roslana_06@yahoo.com.my

10 ulasan:

  1. Alhamdulillah syukur... :)

    Terima kasih ye kak Ina, sepantas kilat myra akan hantar details :)

    BalasPadam
  2. laaa...apa ke yang berbelit lidah nak nyebut benda alah tu...tak ulangkajilah ni..tu yang saya tak menang...huhu..tahniah MJ...

    BalasPadam
  3. *Vibrance Kegel Device* - nie sejenis alat senaman kan....

    BalasPadam
  4. Tahniah kepada pemenang.
    tahniah juga pada akak yg selalu buat teka2.Murah rezeki akak.

    BalasPadam
  5. Tahniah kepada pemenang... korang memang terer tekalah..

    BalasPadam
  6. alah baru nak teka.. terlambat plak

    BalasPadam
  7. nk google la ape kegunaan nye.. tingat kegel exercise hihi

    BalasPadam
  8. Assalam kak Ina, myra akan ke PJ ujung minggu ni kak, KL tak sure akan singgah ke tak lagi..
    Camne? leh jumpa ke? heheee

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers