OOO

Sabtu, Mei 05, 2012

Tak Tertunai Hasrat Di Hati Nak Jumpa Ustaz Azhar Idrus

Sape yang tak kenal dengan nama Ustaz Azhar Idrus?  Ustaz Azhar Idrus yang cukup  terkenal sekarang ini dan ianya menjadi satu fenomena buat masa ini selain dari Ustaz Don.  

Terkenal kerana suka membuat lawak jenaka walaupun beliau menggunakan loghat Terengganu yang pekat memang  tidak membosankan bila beliau memberikan ceramah dah tentulah ianya memikat hati  anak-anak muda untuk datang mendengarnya.   Akak suka dengar ceramah Ustaz Azhar di youtube dan suka juga dengan soal jawab yang di kemukakan oleh orang ramai.  

Jawapan dari Ustaz Azhar Idrus kadangkala boleh mencuit hati bila membacanya terutama di FB beliau.  
 credit : google
Ustaz Azhar juga  tidak buta IT dan boleh menggunakan gadjet gadjet terkini dan kegemaran beliau suka mengambil gambar yang cantik-cantik.

Ikut rancangan pada hari Ahad lepas akak nak ke Pesta Buku Antarabangsa 2012 di PWTC nak beli buku bersama-sama anak-anak dan berjumpa dengan penulis buku yang akak suka, tapi kita yang merancang, Allah s.w,t yang menentukannya.
Terpaksalah Ira dan Im pergi ke PWTC bersama abang dia.  Kebetulan Ustaz Azhar Idrus ada di situ..aduhai rasa ruginya tak dapat tenguk secara realiti ustaz fofolur ni.
Ira cuma dapat ambil gambar sajerlah buat kenangan.  Dan ikut rancangan juga petang tu nak gi ke Masjid Al Syakirin di Batu 6 Jalan Gombak untuk   mendengar ceramah Ustaz Azhar yang di jadualkan diadakan di situ selepas maghrib.  

Akak dah tau jadual ceramah Ustaz Azhar  sebulan yang lepas lagi dan berkira-kira nak parking katner dan pukul berapa nak gerak dari rumah tapi tulah macam akak kata mungkin belum ada lagi rezeki nak dengar live lagi kan.  
Insyallah satu hari nanti akan tertunai gak hasrat di hati akak ni.

5 ulasan:

  1. Selalu terserempak ngan Ustaz Azhar, since sy stay kat Kerteh, Tganu...sepelaung je ngan umah Ustaz...hehhee...:D

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Kak Ina

    Insyaallah
    lain kali ada rezeki dengar secara live

    moga cepat sembuh

    BalasPadam
  3. Insyaallah mesti ada peluang lain.

    BalasPadam
  4. kalau rajin akak boleh follow tempat2x yang dia pergi ceramah.... InsyaALLAH ada peluang nak jumpa...

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers