OOO

Ahad, Julai 15, 2012

Ole-Ole Dari India

syok kalau Yana balik..selalu beli coklat mahal...alahai gomoklah omak ni Yana oiii
 Teh Taj Mahal ni sedap..dan semestinya tepung capati..susah nak cari kat sini.  Ada yang bertanya kat mana nak cari kat sini..akak tak taulah kat mana..

Bila akak bagitau Yana..dia kata dia boleh tolong belikan tepung capati ni..tapi terhad ke 5kg..maknanya untuk 5 orang ajer. Sape nak bagitau kat ruangan komen yer

Harganya RM5.60 sekg..tak masuk pos..insyallah dia balik lagi 2 hari sebelum raya..akak dapat hantar lepas raya lah yer.  Al maklumlah bzzz buat kukis ..


8 ulasan:

  1. mananya kain sari dari india? hehe..selamat makan coklat banyak2 sebelum puasa ya..;-)

    BalasPadam
  2. Bestnya...mkn coklat India

    BalasPadam
  3. Perghh... kalau teh dari INDIA tu mesti sedap rasanya....

    BalasPadam
  4. sronoknyer kak ank 'skola' jao2 nih..sesekali jumpe tu yg siyok kn..

    akak tpom tmo kot tp nk teh india tu je..hehehe

    BalasPadam
  5. anak aunty ina belajar di india ya? bestnya tengok coklat2 tu!

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers