OOO

Ahad, Disember 16, 2012

Alhamdulliah


Alhamdulillah majlis  berjalan lancar dan segala urusan dipermudahkan oleh 
Allah SWT.

p/s Nantikan N3nya yer

34 ulasan:

  1. tahniah... dah nak dpt menantu ye kak ina

    BalasPadam
  2. Tanniah kak Ina bakal menyambut menantu. :-)

    BalasPadam
  3. Tahniah Kak Ina..bakal nak dapat menantu

    BalasPadam
  4. cepat cepat update entry Kak Ina, tak sabar nak tengok bakal menantu :-). anak yg mana satu yang bertunang? Tahniah ye kak Ina!

    BalasPadam
  5. Untung nya KakIna nak dapat menantu ya. Tahniah.

    BalasPadam
  6. tahniah! mmg menanti entri kak ina ni hehe :D

    BalasPadam
  7. wahh..tertunai satu kewajibann..

    BalasPadam
  8. tahniah, tak lama lagi bakal menimang menantu la ya?

    BalasPadam
  9. eh eh yg mana satu pengantin ni, yg baju kaler ijau ke kaler furfle hehehe

    BalasPadam
  10. tahniah kak ina.... dah nak bermenantu yer....

    BalasPadam
  11. tahniah kak ina.... dah nak bermenantu yer....

    BalasPadam
  12. tahniah kak ina.... dah nak bermenantu yer....

    BalasPadam
  13. Salam kak ina...wahh...dh timang menantu ke...tahniah kak...blog pun dh bewajah baru...:-)

    BalasPadam
  14. wah firdaus bertunang ke ni kak?

    BalasPadam
  15. assalamualaikum kakina...majlis bertunang yer...;)

    BalasPadam
  16. tahniah tau kak ina... tak sabar nk tunggu n3 penuh hehehe

    BalasPadam
  17. tahniah kak ina... selamat menyambut kedatangan ahli baru yea.

    BalasPadam
  18. tahniah kak ina...kak, tlg emailkan nama n address kat saya arewin_86@yahoo.com

    BalasPadam
  19. wahhh kak, dah nak terima menantu ekkk. tahniah kak

    BalasPadam
  20. waahhh..tahniah ye kakina cayang..bakal dpt menantu ye??

    BalasPadam
  21. Tahniah Ina.Nanti kenduri jgn lupa akak ya :)p

    BalasPadam
  22. Tahniah K.Ina..,bakal menantu yg pertama ya?

    BalasPadam
  23. tahniah ina... zila66

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers