OOO

Ad

Rabu, Ogos 14, 2013

Glam Jap Dalam Paper Metro Hari Ni :)

Assalammualaikum
Akak dah buat N3 pasal buat kukis  dengan tajuk Ibu-Ibu Menyerlahkan Kasih Sayang Dengan Planta sebelum raya tempuh hari...kat Harian Metro baru keluar hari ni


kenangan manis ni..dah kali ke berapa muka tak cun keluar dalam paper/majalah..tak ingatlah pulak..suka event camni yang melibatkan bloggers dalam event mereka..taklah cuma duk perati dari kerusi sebagai jemputan.

Dalam Sinar Harian dah keluar dah sebelum raya gak..
Metro paling akhir..biasalah kan..bloggerlah yang paling cepat buat N3 pasai event.tu sebab sekarang ni kalau ada event mereka suka panggil blogger 


Hidup blogger  ..terima kasih akubiomed.com yang sudi bagitau


berita penuh kat Anak yatim seronok buat kuih raya


11 ulasan:

  1. Dah bgtau cikRA..mesti dia suka :)

    BalasPadam
  2. Selak-selak surat khabar ternampak 2 anak dara Rosmadi dan ternampak akak sekali. Tanniah kak. :-)

    BalasPadam
  3. mmg terbaek...
    glam abis gitu
    td tgk gambar dr ciklily :)

    BalasPadam
  4. salam aidilfitri k ina..
    muka tak cun tak pe kak, asal ilmu penuh di dada!

    BalasPadam
  5. Wahh. Keluar metro lak. Hehe.. cik Laili bgtau liza td

    BalasPadam
  6. Kak Ina apasal muka ketat ja tu... Sesekali dapat join event cam ni best jugak kan?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers