OOO

Khamis, Ogos 22, 2013

Makan-Makan Di KLCC

Assalammualaikum 

Dah sarapan ker belum?  Akak sarapan dengan karipap frozen yang di gentel pada bulan puasa yang lalu.  Tinggal sorang kat umah, geledah ajer dalam freezer apa yang ada...janji perut berisi.


Kalau jalan-jalan kat KLCC, perut lapar bolehlah ke  RASA Food Arena terletak di Aras 4, Suria KLCC.  Macam-macam ada.  Anak-anak  akak pilih masakan korea ni..entah apa nama akak tak taulah pulak. 
Imran pun nak cuba gak..nampak sedap kannn
Maknya cerewet sikit..semua tak berkenan..sebenarnya takut tenguk harga kat sini :)..sebab selalu makan harganya lagi murah kat luar...akhirnya makan ajer rojak mamak
Ira kongsi dengan anak buah  sebab nampak banyak

Akak rasa gak daging tu..sedap dan lembut teksturnya.
Harga memanglah mahai sebab tempat glam kan..sewa pun mahai..tak perlah sekali sekali boleh aa.

Pastu anak-anak ajak pi ke lepak-lepak kat Kinokuniya pulak...layan ajerlah

10 ulasan:

  1. pepper lunch.whoaaaa~ sedapppp~

    BalasPadam
  2. assalamualaikum kak ina, perghhh nampak sodap. tapi nak masuk klcc tu, malasnyaaa. kak ina memang cool, layankan anak jeee :D

    BalasPadam
  3. Tak pernah cuba makanan korea kat sini...biasa pergi kat DUBU DUBU MIDVALLEY jee....

    BalasPadam
  4. mahal tak makanan kat situ kak?

    BalasPadam
  5. tempat high class, memang makanan mahal sikit.
    bestnya makan masakan korea.lama xmakan.baru lepas bulan puasa katakan.hihi.

    BalasPadam
  6. Kak Makan mahal tapi rasa berbaloi tak pe bayar pun puas hati tapi bayar mahal rasa entah hapa2 itu memang nak naik angin ja.

    BalasPadam
  7. Selalu kalau pi jalan2 sana, tak pernah makan, kalau makan pun memang bawa bekal hihih, harga boleh tahan jugA kan kat situ.

    BalasPadam
  8. Salam Syawal Kak Ina

    tak pernah rasa lagi

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers