OOO

Khamis, Oktober 10, 2013

Siti Payung Kek Lapis Sarawak-Miri

Assalammualaikum
 Ada dua kedai kek lapis yang fofolur di Miri
Satu Siti Payung..satu lagi Habibi ..
pilih ajer mana yang berkenan.  Kek lapis di sini 
kecil sikit dari kat Habibi
 Boleh di katakan sama ajer kek lapis 
dengan kek lapis habibi tapi kat sini ada 
 Kek Lapis Kinder Bueno Sedap dan Kek Lapis Kit Kat..
harga boleh tahan..satu gulung 26 hinggit...
tapi kena tempah dalam 2 hari
 Kat sini ada gak tebaloi
Bubur pedas yang tak pedas :)


Siti Payung Kek Lapis Sarawak
Ground Floor, Lot 1314, Miri Waterfront Commercial Centre, Miri, Malaysia, 98000


15 ulasan:

  1. Kena terbang ke Miri lah ye Kak Ina...hari ini tak ada masak2 ke...:)

    BalasPadam
  2. Nyam2,...mana kek lapis utk saya?

    BalasPadam
  3. kek lapis kinder bueno tu cm sedap je. Aummmmm

    BalasPadam
  4. alang2 dah duk sana tu akak jadi supplier kak lapis utk semenanjung jer la kak
    mintak komisyen tak pun pandai2 akak ler nak amik untung cam ner

    BalasPadam
  5. ohh...bila ler nak pergi sana ek...banayknya kek lapis..sedap-sedap semuanya..........

    BalasPadam
  6. kak ina jd pembekal kek lapis ni ke??

    BalasPadam
  7. nama brand yang cute dan mudah ingati.... bagus tue....

    BalasPadam
  8. dah lama plak tak makan kek lapis sarawak nih..

    BalasPadam
  9. Kek Lapis Kinder Bueno tu mcm sedap jer... teringin nak beli...

    BalasPadam
  10. Kak kalu malam agak2 dia bukak tak ek? Transit miri...nk beli kek lapis tp xtau mana yg bukak time mlm huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau malam payah sikit lah nak cari

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers