OOO

Ad

Rabu, Januari 22, 2014

Wordless Wednesday




14 ulasan:

  1. Macam undag kara. Nak masak apa tuh kak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. udang galah saiz xxxl lah akubiomed

      Padam
  2. Balasan
    1. besar ni akak tak beli nieda..akak beli kecik sikit 1kg 55 hinggit

      Padam
  3. kak ina!!!!! hai...miss u so much!!! eheee im back...nk copy resepi2 kak ina ni...

    kak ina da ready lom? :P akak nk msk apa udg beso tu?? sdpnyer...

    BalasPadam
    Balasan
    1. apa khabar lov note..lamanya mendiamkan diri..tak beli aa yang besar tu..beli yang sedang sedang ajer

      Padam
  4. Best la tinggal kat sana dapat beli seafood yang lebih murah dari semenanjung kan....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu salah satu kebaikannya duk kat sini tapi rindu aa dgn kl yang hingar bingar tu

      Padam
  5. wah sedap masak ni hehe..teringin nak mkn ni hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. teringin nak makan kenalah beli farid

      Padam
  6. berapa rm skilo ni? udang galah sedapnya...

    BalasPadam
  7. sedapnya...kalau dapat kat SA tu....memang x kisah la..mahal ke murah ke..SA nak jugak...

    BalasPadam
  8. Kak Ina rendang lagi ke? Besar betul.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers