OOO

Selasa, April 08, 2014

Char Koay Teow Sedap di Medan Selera Bandar Baru Salak Tinggi

Assalammualaikum


Malam sebelum pulang ke Miri kami cadang nak lepak kat rumah di Sepang bersama sama anak-anak tercinta. Nak kemas apa yang patut..nak gi ke KLIA pun dekat taklah kelam kabut.

Kami gerak dari Gombak lepas pukul 8.00 malam sebab malas nak mengharung kesesakan jalanraya di Jalan Tun Razak atau Jalan Parlimen.
Dah makan malam kat umah tapi masing masing teringin nak pekena Char Koay Teow di Salak Tinggi.

Semua pekena Char Koay Teow sedap ni...


Akak teringin nak makan satay tapi tak rezeki sebab dah habis..makan ajerlah tomyam campur yang sedap ni.  Kebetulan memang ramai orang sebab esok hari Sabtu ada event kat Sepang.


Tak ingat pulak gerai no berapa cuma  cari tempat yang ada orang jual satay (cuma ada satu tempat ajer yang jual satay) dan char koay teow.

16 ulasan:

  1. sunguh membangkitkn selera tgk char kuew teow tu...

    BalasPadam
  2. assalamualaikum kakina...sedapnya...:)

    BalasPadam
  3. oklah nanti bila2 balik boleh g sana.

    BalasPadam
  4. meleleh plak air liur...perghhh....

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum,
    nampak macam sedap!
    nak kena pi cari ni

    BalasPadam
  6. Ermmm.. sungguh menyelerakan. :-)

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum Kak Ina, kalau sedap belaka tu kena lah bgtau kedai mana.... heheheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. lupalah kedai no berapa kakni sebab selalu gi malam..tak perasanlah..

      Padam
  8. tgok tom yam tu terus teringin nak makan tom yam..eh bila Kak Ina balik KL?

    BalasPadam
  9. akak balik cuti sekolah bulan lepas amanda

    BalasPadam
  10. lama juga tak makan char kew tiaw ni..grrr.

    BalasPadam
  11. Betul! Mmg sedap hehe. Sy balik keje slalu singgah situ. Lagi satu char kuey teow sedap dkat dgn mcd yg dkt dgn highway tu,dpn sikit,area kedai senheng. Tu byk jugak kerang dgn udang pastu mmg sedap!

    BalasPadam
  12. Wah suka melihat kuah char kuew tiaw belecak. :-)

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers