Khamis, Oktober 09, 2014

Banana Leaf Rice Restaurant & Cafe Miri

Assalammualaikum
Hari yang menggembirakan bila suami akak kata :
Ina tak payah masak hari ni!!!!


Selalu kami pekena kat Restoran Banana Leaf, nasi beriyani dia biasa jer.
Yang paling kami suka ialah kambing goreng daun kari ni.  Memang sedap dan menjadi menu pilihan kami bertiga.
Imran suka pekena air teh mint/daun pudina
burung puyuh goreng..tu jer yang selalu kami 
makan kat sini.  Roti canai kurang sikit
 3 layer tea
 sotong goreng tepung
update:  yeszaa dah buh atas daun pisang
Banana Leaf Rice Restaurant & Cafe 
Lot 1396, Ground Floor
Centre Point Commercial Centre
Phase 2, Jalan Kubu
Miri 78000 Sarawak
Tel No : 012-328 6661
1

5 ulasan:

  1. Cari-cari pelapik daun pisang yang boleh menaikkan aroma.

    BalasPadam
  2. aduhaiiiii sedapppppp nengoknya kak

    BalasPadam
  3. Restoran masakan india / mamak macam nie mesti tak banyak kan kat area miri sana... tapi pilihan yang bagus if nak rasa makan kari atau nasi briyani

    BalasPadam
  4. kata kata itu yg paling saya tunggu!!!! hehehe

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers