Isnin, November 10, 2014

Borneo Tropical Rainforest Resort Miri (Part 2)

Assalammualaikum semua

Bersambung lagi kisah di Borneo Tropical Rainforest Resort (part 1)
Keluar nak gi sarapan pagi sambil menikmati pemandangan kawasan sekitar
Menuju ke tempat sarapan pagi
sesuai untuk menghirup udara bersih

ok gaklah pilihan makanan kat sini
pemandangan depan 
Nak tunggang kuda pun boleh
seronoknya budak kecik ni
naik tram jalan jalan sekitar resort
macam orang tidur kan (kata pemandu pelancung)
 atas puncak bukit

pokok yang berusia puluhan tahun
 model cermin mata gelap
 Lepas tu naik pula bot 
 Ikan timbul bila di taburkan makanan
Semua excited ambik gambar
termasuklah Imran dan Ira

sedap ni kalau tangkap pastu bakar buh sambal
kat tepi ada di pelihara kambing

Selepas tu kena jalan kaki pula nak tenguk mini zoo, yang lain lain gi tenguk cuma akak dan mak ajer tak turun dari bot tadi sebab jauh takut kami berdua tak larat nak jalan.  Suami akak kata memang agak jauh gak nak balik semula ke resort, nasib baik kami berdua tak ikut.

Pusing balik  bot ke tempat kami naik dan terus naik tram pulang semula ke resort.  Tempat ni kira memang sesuai bawa anak-anak menikmati alam sekitar yang belum di terokai.

Kami pulang dengan rasa puas hati sebab dapat menghabiskan masa bersama sama, bila dah terpisah jauh kenangan sebegini akan di ingati sentiasa.

3 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Menarik nih boleh pegi tengok2 dan rileks kan minda dari stress bandar...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers