OOO

Ad

Jumaat, November 28, 2014

Tamu Batu Niah Miri

Assalammualaikum

Nak pergi ke Batu Niah makan masa 1 jam gaklah dari Miri. Kat sini pasar di panggil tamu, banyak di jual hasil tanaman penduduk macam Pasar Tani kat Semenanjung.
 Meriah suasana kat sini sebab jadi hentian rehat cam R & R sebab ada surau, tandas dan tempat makan.
 Buah buahan tempatan, durian isu memang tengah musim, kebanyakan penjual adalah kaum wanita.
Macam macam ada  kat sini tapi tak ada jual ikan sungai, lain kali kalau ke Miri  bolehlah singgah kat sini.

6 ulasan:

  1. Kak ina..cheq da pernah ke sini dulu..sekali jea pun..maklumlah jauh jgk dr miri..kenderaan pun tak de..tumpang kekawang jea...teringin memori lama..

    BalasPadam
  2. penah jugak singgah sini kalau ikut jalan lama bintulu ke miri.. tapi selalu ikut jalan baru..

    BalasPadam
  3. slalu dengar "tamu" nie dalam buku je..gitu rupa keadaannya .. menarik juga utk singgah, kan? :)

    BalasPadam
  4. Macam pasar pagi rupa nya. Kalu pegi kena borong ni

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers