OOO

Isnin, Ogos 21, 2017

Tarikan Di Pantai Batu Buruk Kuala Terengganu

Assalammualaikum

Akak janji dengan kawan blogger Nor nak jumpa kat sini, rindu dah lama tak bertentang mata.  Bila jumpa Nor bagi pula pokok pokok.  Terima kasih banyak buat beliau.

Selain dari jalan jalan cari makan di Pantai Batu Buruk, ramai yang suka menikmati angin laut macam akak.
Kat pesisir laut kat sini ada juga anak anak kecil berlarian di tepi pantai sambil bermain layang-layang.  
Ada pulak kereta kuda ala ala macam dalam cerita Cinderella yang menarik perhatian kami.

Dah tentulah ada bayaran yang di kenakan, tak pasti berapa harganya.  Kalau bawa kanak kanak memang seronok mengelilingi persekitaran pantai di sini.

Anak dua orang ni dah besar, mereka suka cari 
makanan ajer kat sini.  Macam macam ada sepanjang tepi jalan tempat kami parking. 

Akak suruh Imran dan Ira cari orang jual kepok lekor yang di gentel dan di goreng kat situ juga, makan panas panas memang sedap.

10 ulasan:

  1. Dah lame x gi Terengganu... Harga naik kete kuda tu pun dah lupa..

    BalasPadam
    Balasan
    1. nanti kalau gi sana, naik lah yer

      Padam
  2. salam Kak Ina, SA rasa nak bercuti lama la..badan dah penat sangat rasanya...rasa nak jalan jauh2 bawak anak dan mak abah berjalan...ikutkan hati dh malas nak kerja..tp kalau x kerja mana nak datang duit kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. ala muda lagi, tenaga masih ada kerjalah untuk masa tua nanti. elok gak niat nak bawa ibubapa gi bercuti, tentu mereka happy

      Padam
  3. lama dah tak pergi Pantai Batu Buruk ni, walapun ini negeri kami..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak sempat ek bila balik kampung

      Padam
  4. Tak pernah lagi sampai ke tempat ni. Waktu amik gambar ni memang mendung ke?

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers