OOO

Sabtu, Oktober 07, 2017

KUMPUL TIN-HOBI BARU

Assalamualaikum semua


Dah masuk peringkat nenek nenek ni kan, dah mula dah kumpul barang.  Jangan penuh satu rumah sudahlah.

Dulu suka kumpul barang tembaga
patu pinggan mangkuk lama termasuk bekas kuih
Sekarang ni tinlah pulak, ala baru sikit jer

Dah ada dah sikit sikit, pelan pelan lah kan, lama jadi bukit gak sampai tak tau nak letak mana.

5 ulasan:

  1. Wah..barang-barang vintage. Dekat amcorp mall setiap hari ahad biasa ada orang jual barang-barang vintage. Husband saya suka kumpul mainan vintage.

    BalasPadam
  2. wow tempat kuih tu legend sgt.
    umah nenek saya ada lg.
    nenek masih ada. so tiap thn kuar la tempat kuih legend ni tau.
    aida ada kenal ramai yg suka kumpul tin gitu.
    lelama ia jadik sgt vintage.

    BalasPadam
    Balasan
    1. yang lama jangan di lupakan, memang sayang jika di buang

      Padam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers