OOO

Rabu, Januari 17, 2018

MASAKAN ITIK SALAI MASTAR SUNGAI RAMAL DALAM

Assalamualaikum semua

😊Punyalah teruja nak ke tempat yang jadi sebutan iaitu    Itik Salai  Masthar yang terletak di Kampung Sungai Ramal Dalam kat Kajang n. 

Bagi kami yang biasa makan lauk lomak cili api N9 lauk pauk macam ni memang selalu di cari.😋

Terima kasihlah dengan teknologi terkini senang nak jumpa. Kalau dulu dulu memang ambik masa juga nak cari.😇

Paling nak rasa dah tentulah itik yang jadi kegemaran kami anak beranak. 

Ingatkan tak ramai orang sebab sampai dekat pukul 3 petang, rupanya masih lagi panjang barisan.😁
Nasib baik ada tempat nak duduk, taklah penat nak cari tempat nak makan nanti.

Nama ajer Itik salai, sebenarnya ada bermacam macam lagi seperti ayam, ikan keli dan semestinya itik. 😋Bila dah salai kenalah masak lomak cili api kan.😍
Kalau nak makan tengahari sebaiknya datang awal dalam pukul 11.00 pagi kalau idak kenalah beratur. 😙

Biasalah bila kedai dah fofolur /viral, masaknya sedap pastu harga berpatutan, mestilah ikut q kan.🤗

Nak tau kat mana, ni alamatnya
Itik Salai Mastar
Medan Selera Adikku
Kampung Sungai Ramal Dalam
Bangi, Selangor Darul Ehsan 

2 ulasan:

  1. saya pernah ke sini, sekali aje. adik ipar bwk, kak ina.
    masa tu baru balik dari library ukm. lapar!!!
    malang nyer tak dpt merasa itik salai, sudah abis. masa tu kul 2 ptg kalau tak silap tau.
    adik saya sekeluarga memang situ la port makan tghari biasa nyer kalau hari keje.
    siap tapau utk dinner.
    best gak situ. memcm ada. ikan patin pun ada...

    BalasPadam
  2. pernah sekali makan itik salai masa ikut program anak angkat kat melaka dulu, sedapnya.....

    BalasPadam

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers