OOO

Selasa, Mei 08, 2018

LAWAK PILIHANRAYA UMUM (PRU14)

Assalammualaikum semua

Bila baca lawak lawak pru ni memang menghiburkan hati.  Siapa yang di pilih esok akan menentukan corak pemerintah 5 tahun akan datang.

Semua akak ambil dari group whatapps dan facebook..seronok dengan lawak ni














Termenung sambil mengadap almari baju..
Esok nak pakai baju warna apa ek.. ๐Ÿค” Tu belum masuk lagi warna tudung lagi.. ๐Ÿค”๐Ÿค” Alahai.. #DalamDilema sungguh aku macam ni..
Eh!Dah kenapa aku kali ni..? Lima tahun dulu takde nak fikir pasal warna baju apa yang nak dipakai pun.. ๐Ÿค”๐Ÿค”๐Ÿค” Hadoii..
Lagi satu..
Aku dah terlalu biasa buat tanda  ni je.. Tanda  ni tak biasa malah jarang guna. Aku harap esok tak salah guna tandalah hendakNYA.. ๐Ÿคจ
Satu lagi..
Kepada kawan-kawan lama yang mungkin akan terserempak dengan aku di pusat mengundi esok, jangan tegur mengata aku dah gemuk pulak. Aku sedar aku dah tak #PerasanSlim la ni tapi jangan kata aku gemuk.. aku takut aku ter muka kau nanti..๐Ÿ˜œ

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Adsense

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers